BEG airport status
Prve ilustracije: Novi izgled „C“ hodnika aerodroma „Nikola Tesla“ Novi izgled "C" hodnika / Grafika: "Informer"

Prve ilustracije: Novi izgled „C“ hodnika aerodroma „Nikola Tesla“

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio je sredinom aprila sveobuhvatni plan investicija i rekonstrukcije iz sopstvenih sredstava. Tada su na slajdovima bile prikazane generičke grafike planiranih radova, uključujući i produžetak fingerskog hodnika „C“. Danas, iz reportaže dnevnih novina „Informer“, prvi put vidimo planirano arhitektonsko rešenje i budući izgled ove nadogradnje.

Kako prenosi „Informer“, izgradnja novog produžetka Terminala 2 sa nova četiri gejta i 11.000 kvadrata novih čekanica počeće na jesen.

U rekonstrukciju će biti uloženo više od 16 miliona evra a radovi bi trebalo da se završe do leta sledeće godine.

Direktor aerodroma Saša Vlaisavljević prvi put je u intervjuu za „Informer“ predstavio i izgled nove nadogradnje:

– Doneli smo odluku o dogradnji jednog dela koji će imati elipsoidni oblik sa kružnim krovom, staklenom fasadom i čeličnom konstrukcijom. Uz fasadu će biti izgrađen veliki atrijum, a ceo objekat prostiraće se na 11.000 kvadratnih metara. Na prvom spratu će biti napravljena centralna čekaonica sa četiri fingera. Između sprata i prizemlja biće moguće ići liftovima i stepenicama. Osim povećanja tehnoloških kapaciteta proširićemo i prostor za komercijalne sadržaje. Veća komercijalna ponuda dovešće do uvećanja prihoda. – rekao je Vlaisavljević za „Informer“.

3d model picture 3

3d model picture 2

3d model picture 5

3d model picture 6

3d model picture 7

3d model picture 8

3d model picture 9
 
Sve grafike: „Informer“

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

po

samo u Srbiji moze da se prica o gradjevinskoj investiciji bez da se navede firme koje projektuju, ko je arhitekta, inzenjerski tim? Samo je bitno da neki cinovnici daju izjave…. Da li se ova nadogradnja uklapa sa masterplanom aerodroma koji vec postoji?

Odgovori
ar

Projekat radi firma Masinoprojekt kopring

Odgovori
po

vidim da su oni projektovali i moravu, toranj na batajnici, i radili rekonstrukciju A gateova…….

mi

Ne znaju ni dupli gejt za vece avione da nacrtaju.

Odgovori
Fr

ovo 747 stoji hahahahahahha

Odgovori
Mi

Ne vidim sta je smesno. Poslednji put npr kada sam video 747 je bio kada je premijer Kine bio u Beogradu u decembru.

Ro

Svaka dogradnja aerodroma NIKOLA TESLA jesre unapredjenje za putnike, posetioce i trafik uopste. Veoma pohvalno za novac koji Aerodromska kompanija. Napreduje te koliko imate. Pohvalno za trenutnu situaciju. Medjtim iznosenje skica, slika, modela izgleda pred javnost, pa i ljude koji prate razvoj aerodroma u Srbiji jeste veoma zakrzljalo. Nemozete se porediti sa transparentnoscu u tom pogledu sa naprednim svetom. Ipak glavni akcenat, prava stvar bice kada veliki investitor bude pozvan i potpuno dogradio u punoj projektovanoj meri od dvanaestak miliona + putnika na godisnjem nivou. To ce biti prava vazdusna luka Beograda i avio kapija Srbije. Bez dvoumljenja, iskreno cekam(o) to vreme. Rodney Marinkovic, ✈Kraljevo✈Sydney✈

Odgovori
А

Фино, надам се само да постоји неки генерални план развоја аеродромске зграде или зграда, да не буде после да смо лепили као наше „газде“ кад се шире…

Ипак, и без тога, мислим да је неопходн проширење за велике авионе…

Odgovori
Yu

Stan bi sa dogradnjom C zgrade i renoviranje A gejtova?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nikola P. na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Vojnici u kopnenoj zoni i dalje nose stare puške i pištolje, imaju vrlo malo noćnih uređaja, dronove imaju sporadično, stare snajperske puške, nemaju protioklopne navođene sisteme i faktički skoro da nemaju odbranu od neprijateljskih dronova.... tako da lepo je to što mi kupujemo Rafale....ali ne znam da li je bilo toliko teško opremiti par hiljada…

15. Nov 2025.Pogledaj

Marko na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Citam ove komentare i sve sami strucnjaci i svi se u sve razumeju.

15. Nov 2025.Pogledaj

Xyz na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Dodatak, da li je arhitektura otvorena ili zatvorena? Preciznije da li će moći da se koriste i stare rusko-sovjetske ili kupe i npr. indijske rakete koje oni razvijaju za svoje rafale i dr. lovce ili samo francuske (NATO) ... Sve ovo je poznato u Indiji, ali ne i kod nas. Valjda smo mi veća sila…

15. Nov 2025.Pogledaj

Petar na: Beogradski aerodrom dobija tri nova gejta, avio-mostove i nove avionske parking pozicije

Šta je to taj gejt. Zar taj engleski pojam nema odgovarajući pojam na srpskom. Ako ovako nastavimo za 10 godina neće postojati stručna terminologija na srpskom, a postojala je i nekad se učila u školama.

15. Nov 2025.Pogledaj

Slavke na: Budžet Srbije za 2026 godinu: Novi plan otplate višenamenskih borbenih aviona Rafal

Moras da razdvojis one koji misle lose Srbiji i one koji misle da smo mogli da uzmemo bolje za manje pare, posebno nakon Indo-Pak okrsaja gde su Rafali realno izgubili od J10, ali su se S400 dobro pokazali (cak i srusili AWACS). Brinemo se i o mogucoj korupciji, kasnijem uslovljavanju... A mogli smo npr uzeti…

15. Nov 2025.Pogledaj