BEG airport status
LYBE 2123:00 Z 120°16KT CAVOK 10/07 Q1016 NOSIG=
Prve ilustracije: Novi izgled „C“ hodnika aerodroma „Nikola Tesla“ Novi izgled "C" hodnika / Grafika: "Informer"

Prve ilustracije: Novi izgled „C“ hodnika aerodroma „Nikola Tesla“

Aerodrom „Nikola Tesla“ predstavio je sredinom aprila sveobuhvatni plan investicija i rekonstrukcije iz sopstvenih sredstava. Tada su na slajdovima bile prikazane generičke grafike planiranih radova, uključujući i produžetak fingerskog hodnika „C“. Danas, iz reportaže dnevnih novina „Informer“, prvi put vidimo planirano arhitektonsko rešenje i budući izgled ove nadogradnje.

Kako prenosi „Informer“, izgradnja novog produžetka Terminala 2 sa nova četiri gejta i 11.000 kvadrata novih čekanica počeće na jesen.

U rekonstrukciju će biti uloženo više od 16 miliona evra a radovi bi trebalo da se završe do leta sledeće godine.

Direktor aerodroma Saša Vlaisavljević prvi put je u intervjuu za „Informer“ predstavio i izgled nove nadogradnje:

– Doneli smo odluku o dogradnji jednog dela koji će imati elipsoidni oblik sa kružnim krovom, staklenom fasadom i čeličnom konstrukcijom. Uz fasadu će biti izgrađen veliki atrijum, a ceo objekat prostiraće se na 11.000 kvadratnih metara. Na prvom spratu će biti napravljena centralna čekaonica sa četiri fingera. Između sprata i prizemlja biće moguće ići liftovima i stepenicama. Osim povećanja tehnoloških kapaciteta proširićemo i prostor za komercijalne sadržaje. Veća komercijalna ponuda dovešće do uvećanja prihoda. – rekao je Vlaisavljević za „Informer“.

3d model picture 3

3d model picture 2

3d model picture 5

3d model picture 6

3d model picture 7

3d model picture 8

3d model picture 9
 
Sve grafike: „Informer“

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

p

samo u Srbiji moze da se prica o gradjevinskoj investiciji bez da se navede firme koje projektuju, ko je arhitekta, inzenjerski tim? Samo je bitno da neki cinovnici daju izjave…. Da li se ova nadogradnja uklapa sa masterplanom aerodroma koji vec postoji?

Odgovori
a

Projekat radi firma Masinoprojekt kopring

Odgovori
p

vidim da su oni projektovali i moravu, toranj na batajnici, i radili rekonstrukciju A gateova…….

m

Ne znaju ni dupli gejt za vece avione da nacrtaju.

Odgovori
F

ovo 747 stoji hahahahahahha

Odgovori
M

Ne vidim sta je smesno. Poslednji put npr kada sam video 747 je bio kada je premijer Kine bio u Beogradu u decembru.

R

Svaka dogradnja aerodroma NIKOLA TESLA jesre unapredjenje za putnike, posetioce i trafik uopste. Veoma pohvalno za novac koji Aerodromska kompanija. Napreduje te koliko imate. Pohvalno za trenutnu situaciju. Medjtim iznosenje skica, slika, modela izgleda pred javnost, pa i ljude koji prate razvoj aerodroma u Srbiji jeste veoma zakrzljalo. Nemozete se porediti sa transparentnoscu u tom pogledu sa naprednim svetom. Ipak glavni akcenat, prava stvar bice kada veliki investitor bude pozvan i potpuno dogradio u punoj projektovanoj meri od dvanaestak miliona + putnika na godisnjem nivou. To ce biti prava vazdusna luka Beograda i avio kapija Srbije. Bez dvoumljenja, iskreno cekam(o) to vreme. Rodney Marinkovic, ✈Kraljevo✈Sydney✈

Odgovori
А

Фино, надам се само да постоји неки генерални план развоја аеродромске зграде или зграда, да не буде после да смо лепили као наше „газде“ кад се шире…

Ипак, и без тога, мислим да је неопходн проширење за велике авионе…

Odgovori
Y

Stan bi sa dogradnjom C zgrade i renoviranje A gejtova?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

dejan na: Ima li smisla modernizacija Orla?

uf, na momenat mi se ucinilo da si rekao MIG-31, a ne MIG-35 :-) rek'o sta bismo mi radili sa tim cudom i gde bismo mogli da letimo...

21. Nov 2019.Pogledaj

AL-41F1 na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

@Banja Luka Radi se prostom postovanju zakona i osnovnom ljudskom dostojanstvu. Ako je to toliko, ali toliko tesko, onda nismo zasluzili bolje, stvarno nismo i ovo je onda mnogo. @dane Kosku nisam ja progutao, nego vi. To sto mi smeta jedan klovn i poltron, ne znaci da volim drugog, najmanje prethodnog ;) Da ne dodje…

21. Nov 2019.Pogledaj

Croato na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Dvojbeni plan za Croatiu Airlines

@Перица Nokia je bila hard-core inzenjerska firma, koju su vodili sposobni a ne podobni, sa obrazovanom i motiviranom radnom snagom, sa hrpom novca na racunu, udjelom na trzistu od valjda 50%, i tako dalje. Cak je i telefon sa touch screenom izmislila prije iPhonea, da ne spominjemo to sto je bila nekoliko godina ispred svih…

21. Nov 2019.Pogledaj

Jovan Munitlak na: [EKSKLUZIVNO] „Teleoptik“ iz Zemuna i „Sloboda“ iz Čačka dobavljači za „dron-ubicu“ RW-24 kompanije „Adasi“ iz Ujedinjenih Arapskih Emirata

A u bližoj budućnosti : Insa satovi i Sloboda šporeti. ....ustvari i mimo ove zajebancij... šale to bi trebalo da bude neki normalan tok. Nekako sam prijatno šokiran Teleoptikom , svaka čast voleo bih i da vam se to pošteno vrednuje.

21. Nov 2019.Pogledaj

Send this to a friend