BEG airport status
Beogradski aerodrom o uslovima i pregovorima sa Ministarstvom odbrane o prenosu osnivačkih prava nad Muzejom vazduhoplovstva Aerodrom tražio predlog ugovora Ministarstvu odbrane za prenos osnivačkih prava / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Beogradski aerodrom o uslovima i pregovorima sa Ministarstvom odbrane o prenosu osnivačkih prava nad Muzejom vazduhoplovstva

Defile predstavnika Ministartstva odbrane povodom postavljanja novog rukovodstva Muzeja vazduhoplovstva imenovanog od strane Vlade, okupio je predstavnike vojnog dela ove ustanove kulture, ali i jednog osnivača sa civilne strane – aerodrom Nikola Tesla.

Uprkos podršci koja je data novom rukovodstvu, naš portal došao je do dokumenata koji, pored neistinitih tvrdnji ministra odbrane Bratislava Gašića, potvrđuju da aerodrom Nikola Tesla nije dao saglasnost za prenos osnivačkih prava na Republiku Srbiju. U jednom od dopisa beogradski aerodrom navodi da traži dodatni termin za razmatranje ovakve odluke, kao i predlog ugovora od Ministarstva odbrane o prenosu osnivačkih prava.

U pisanom odgovoru na pitanja Tango Sixa o ovoj situaciji beogradski aerodrom navodi da još uvek nisu dobili takav predlog.

– Ministarstvo odbrane nije AD Aerodromu Nikola Tesla Beograd dostavilo predlog ugovora o prenosu osnivačkih prava – piše u odgovoru.

Na pitanje pod kojim uslovima bi beogradski aerodrom pristao da prenese svoja osnivačka prava na državu, iz Aerodroma odgovaraju:

– U vezi sa daljim tokom postupanja AD Aerodrom Nikola Tesla Beograd nije u mogućnosti da se izjasni imajući u vidu da navedeni prenos osnivačkih prava zahteva sveobuhvatnu analizu koja bi počela sa procenom prenosa imovine od strane ovlašćenih procenitelja –

Podsećamo, vršilac dužnosti direktora beogradskog aerodroma Saša Vlaisavljević je prilikom posete Muzeju zajedno sa ministrom odbrane Bratislavom Gašićem najavio planove za pružnje pomoći Muzeju, koje je Aerodrom kasnije zvanično potvrdio i detaljno objasnio za naš portal.

Tango Six već treću godinu izveštava o dešavanjima u Muzeju vazduhoplovstva. Kliknite na baner za sve tekstove u ovoj temi
 
11351426_10206327791931056_163578268_n

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj