BEG airport status
Aerodrom „Nikola Tesla“ započeo godinu sa porastom broja putnika od 14 odsto

Aerodrom „Nikola Tesla“ započeo godinu sa porastom broja putnika od 14 odsto

BEOGRAD – Aerodrom „Nikola Tesla“ u januaru zabeležio povećanje broja putnika od 14 odsto u odnosu na isti period prošle godine.

vdgs-1

Beogradski aerodrom „Nikola Tesla“ nastavio je i u ovoj godini trend rasta broj putnika. Kroz aerodrom je u proteklom mesecu prošlo 308.381 putnika, a takođe je povećan i broj poletanja i sletanja za devet odsto, na 4.506. Rast je ostvaren i u prevozu robe, pa je tako prošlog meseca prevezeno 608.243 kilograma tereta, odnosno šest odsto više u odnosu na isti prošlogodišnji period.

Nov mesečni rast se nastavlja na prošlogodišnjem kada smo takođe u januaru imali poređenje sa januarom 2013. godine, rast je tada iznosio 29 odsto. Istorijski mesečni rekord Aerodroma „Nikola Tesla“ i dalje pripada mesecu avgustu 2014. godine. Prema saopštenju aerodroma,  u tom mesecu je opsluženo 576.000 putnika.

Vršilac dužnosti generalnog direktora, Saša Vlaisavljević, ranije je izjavio da je Aerodrom „Nikola Tesla“ u 2014. ostvario kumulativni rast broja putnika od skoro 32 odsto, po kojem je među prvima u Evropi. Na aerodromu ističu i da je prethodna godina bila rekordna po broju prevezenih putnika – 4.638.577, ali i da je početak 2015. bolji. Stoga, u ovoj godini možemo očekivati i nove rekorde beogradskog aerodroma.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Sr

Svaka njima cast ali se zaboravlja da im je "drzava" navodno oprostila dug AS od 16 mil USD http://pescanik.net/aerodrom-opet-prasta-dugove-a
a AVIOGENEX -u,posle 47 GODINA PLENE avion zbog duga od 24 miliona DINARA, za komunalne i druge usluge ( voda,kirija, iznosenje smeca i dr ) SRAMOTA I BRUKA

Odgovori
Ne

Ne kukajte preko medija. Isterajte taj 737 na pistu I parkirajte ga po sred. Radnici da se skupe na aerodromu. Za 2 sata ce vas neko primiti da poprica sa vama.

Sr

Nije da o tome nismo razmisljali ali je ipak to "malo" teze izvodljivo,mada imamo nekih drugih ideja.Hvala na predlogu

SA

I dalje se nezna princip zaposljavanja za APT BEG,na svom sajtu uporno izbegavaju da stave info o konkursima i ev.slobodnim radnim mestima,znaci zaposljavanje u ilegali

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj