BEG airport status
Prvi let Embraerovog transportera

Prvi let Embraerovog transportera

BEOGRAD – Novi brazilski vojni transportni avion i tanker KC-390 poleteo je juče prvi put sa aerodroma Gavião Peixoto.

 
 
embraer_kc-390_rollout_2
 
 
Na istom aerodromu prototip je premijerno prikazan 21. oktobra 2014. a njegov prvi let prvobitno je bio planiran za kraj 2014 godine. Prvi let koji je trajao sat i 25 minuta sastojao se iz manevara u kojima su proverene letne karakteristike kao i sistemi aviona, uključujući i sistem fly-by-wire.

Razvoj aviona KC-390 započeo je 2006. u kompaniji Embraer uz asistenciju pre svega brazilskih vazduhoplovnih snaga i američke kompanije Boeing. U programu razvoja i proizvodnje učestvuju i druge inostrane kompanije kao što su ENAER iz Čilea, FAdeA iz Argentine, OGMA iz Portugala, Aero Vodochody iz Češke a takođe učestvuje i vlada Kolumbije.

Proizvođač je od početka reklamirao avion kao zamenu za svakako najpoznatiji transportni avion na svetu – američki C-130 ‘’Hercules’’. Aprila 2008. brazilska vlada dodelila je Embraeru 1,5 milijardi dolara kroz ugovor koji je predviđao kompletan razvoj aviona, konstruisanje dva prototipa i njihovo detaljno ispitivanje u letu. Jula 2010. brazilske vazduhoplovne snage objavile su da nameravaju da nabave 28 ovih aviona što je osigurano ugovorm potpisanim aprila 2014. Ipak, samostalni razvoj električnih komandi leta (fly-by-wire) zadao je velike probleme i doveo do zastoja u napretku razvoja aviona.
 
KC-390 Take Off_02
 
Osim brazilskog RV za avion su zainteresovani Kolumbija (12 aviona), Argentina (6 aviona), Čile (6 aviona), Portugal (6 aviona), Češka (2 aviona) a interes za avion je pokazao veliki broj drugih država. Treba reći i da je osim vojne planirana i civilna komercijalna verzija. Embraer veoma optimistično najavljuje prve isporuke serijskih aviona RV Brazila za kraj 2016. godine.
 
 
[colored_box color=“yellow“]KC-390 je dvomotorni visokokrilni srednji transportni avion i tanker pogonjen sa dva turboventilatorska motora International Aero Engines V2500-E5, sa maksimalnom masom od 81 tone i nosivosti 23 tone tereta. Poseduje zadnju rampu a dužina tovarnog prostora je 17,75 metara. Može obavljati i zadatke letećeg tankera a u tu svrhu može poneti 37,4 tone goriva.[/colored_box]
 
 

 
 

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mehaničar na: MTU preuzeo održavanje Er Srbijinih motora od Pret end Vitnija : V2500 neće biti održavani u Srbiji, već u Hanoveru

@citalac uloga tehnike je da pruži Base maintenance za a320 i ATR flotu koje AS ne plati a posle nekog vremena država otpiše dug ili veći deo duga.

19. Nov 2020.Pogledaj

Milan na: Druga evropska mušterija: Mađarska kupuje brazilske srednje transportne avione KC-390

daniel Od HV posto vec pitas VS ima skoro 3 puta vise pripadnika, 4 puta vise tenkova, 5 puta vise borbenih vozila pesadije, samohodne artiljerije i MLRS 3 puta vise, duplo vise vucne, HV nema raketnu PVO VS ima 16 baterija, HV nema transportnu avijaciju VS ima, HV nema naoruzane BL VS ima, HV nema…

19. Nov 2020.Pogledaj

TT na: Druga evropska mušterija: Mađarska kupuje brazilske srednje transportne avione KC-390

daniel Pa sem MRAP vozila bukvalo sve, od tenkova, BVP, vojnika, PVO da ne pominjem koji oni prakticno i nemaju itd.. Neverovatno sta ljudi pisu i to na sajtu poput ovoga .. -.-

19. Nov 2020.Pogledaj

Vesko na: Hrvatska u procesu nabavke novih višenamenskih borbenih aviona dobila najbolje i konačne ponude

Jovan Dimic,nakon 5 oktobra 2000 ne znam tacan datum Miroslav Lazanski je imao emisiju na TV u kojoj su mu gosti bili piloti koji su ucestvovali u borbenim dejstvima 1999 tokom NATO agresije. Oni su tada govorili da su imali avione koji zbog tehnickih razloga nisu mogli da dejstvuju po protivnickim avionima tokom vazdusnih borbi.Ja…

19. Nov 2020.Pogledaj

Send this to a friend