Adria Tehnika ima samo 210 zaposlenih, dva hangara ukupne radne površine od 7.000 kvadratnih metara i svojim klijentima nudi linijsko i bazno održavanje, obuku, strukturalne opravke i modifikacije. Sertifikovani su za održavanje A320 i CRJ100/200/700/900/1000 familije aviona.
Odvajaju se iz Adria sistema 2002. godine, postaju prvo Bombardier recognized service facility i ubrzo zatim certified service facility za CRJ200.
Među prvima u ovom delu Evrope počinju da rade na Airbus letelicama (Adria Airways je obavila prvi komercijalni A320 V2500 let na svetu), imaju svoju Part 47 organizaciju gde obučavaju za Part 66 licencu, organizuju type traininge za A320 i CRJ.
Tango Six je dobio priliku da na petogodišnjicu osamostaljenja Adria Tehnike, tokom ceremonije proslave završetka radova na hiljaditom avionu intervjuiše direktora kompanije Maksimilijana Pelea.
Gospodin Pele nam je ispričao kako je tekla priča njegove kompanije od momenta odvajanja od Adria Airwaysa, kako se Adria Tehnika pozicionira u odnosu na konkurenciju i kako gleda na potencijalni ulazak SR Technicsa u Jat Tehniku: