BEG airport status
Isporuka aviona Er Sejšela preko Niša Posle Maldiviana u martu u Niš sleteli i Er Sejšeli / Foto: twinotterspotter.blogspot.com

Isporuka aviona Er Sejšela preko Niša

Na niški aerodrom je u ponedeljak sleteo i u utorak odleteo avion Twin Otter DHC6-400, koji je krenuo u isporuku za kompaniju Er Sejšeli (Air Seychelles), prenosi blog Fly From Niš.

Kako se navodi,  njegov put traje već nekoliko dana od Kanade preko Islanda i Švedske sve do Niša i dalje prema Africi do Sejšela.

Isporuku ovog aviona obavlja kanadska kompanija World Wide Ferry , koja nekoliko godina unazad koristi niški aerodrom „Konstantin Veliki“ kao usputnu stanicu ka svom putu za Maldive ili u ovom slučaju Sejšele kao konačnom odredištu.

Er Sejšeli Twin Ottera koriste u domaćem saobraćaju za prevoz do 16 putnika. Avio-kompanija trenutno poseduje tri ovake letilice, a ova će biti četvrta u floti.

Poslednja isporuka ovog aviona, gde je aerodrom Niš bio jedna od usputnih stanica, bila je marta meseca ove godine kada su sletela dva aviona Maldiviana (Maldivian) u razmaku od nedelju dana, prenosi blog Fly From Niš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

LS

MSN:927
Reg. Mark: S7-DNS
Operator: Air Seychelles
Delivery date: 08-Oct-2015
Previous identities: C-GVOT
Remark: „Isle of Denis“

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Drazo1 na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

gola je laz da Slovenija placa air policing .ne placaju ni Balticke zemlje i ne znam zasto se to stalno ponavlja

03. Dec 2024.Pogledaj

KK na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Goran Da li je Pula jos sposobna da radi s lovackom avijacijom? Bas gledam mapu, Zadar je idealan jer je sredisnje rasporedjen, a citao sam i da se planira obnova podzemne avio vojne baze u Splitu (Cetina). Ne znam koliko je velika i koliko aviona moze primiti, a ni i koliko je zapustena. U svakom…

03. Dec 2024.Pogledaj

Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Nego zna li neko koliko može jednu državu koštati iznajmljivanje tuđeg vazduhoplovstva za kontrolu vazdušnog prostora? Ima li kakav stručnjak da nam kaže kako to funkcioniše, od čega zavisi, da li se plaća kešom ili u naturi, i koliko uopšte košta? I ima li negde u svetu neki primer da je neko iznajmio tuđe avione…

03. Dec 2024.Pogledaj

Milki na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Brtuala Kakve veze ima civilni zračni promet sa NATO-om ? Lima o čemu ti pričaš ?

03. Dec 2024.Pogledaj

dado na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Konstatacija u ovoj ili onoj rečeničnoj formi da će do početne operativne sposobnosti hrvatske eskadrile naoružane Rafalima dežurstvo preuzeti mađari i Talijani (n x objavljeno na T6 i u tekstu i komentarima) se vuče od potpisivanja (Hr) ugovora za Rafale tako da ne vjerujem da je tu u pitanju neinformiranost, Hr piloti što u Fr…

03. Dec 2024.Pogledaj