BEG airport status
Boeing ne ostaje dužan: A320 linija nikako ne može biti najprodavanija u istoriji Tržišna trka ne prestaje

Boeing ne ostaje dužan: A320 linija nikako ne može biti najprodavanija u istoriji

Ukoliko se statistika koju iznosi Rendi Tinset, marketing menadžer kompanije Boeing, može smatrati relevantnom, avion B737 je prema broju porudžbina i isporuka nadmašio najprodavaniju liniju aviona kompanije Airbus, A320.

– U protekle dve nedelje dobili smo još dve porudžbine za najprodavaniji avion na svetu – B737. To nas dovodi do ukupno 12.720 porudžbina.- piše na svom blogu Rendi Tinset.

Kao razlog za iznošenje ovakvih podataka on navodi informacije koje je kompanija Airbus nedavno objavila u svom saopštenju:

Porodica A320 je sa više od 11.500 porudžbina najprodavanija linija aviona u istoriji. Od toga, isporučeno je 6.400 letelica. Njih koristi 400 klijenata i operatera.

Ovo, prema rečima, Tinseta nije tačno. On navodi podatak koji je pre nekoliko nedelja objavljen na sajtu Aviation Week, gde je B737 deklarisan kao najprodavaniji mlazni avion u istoriji.

Njegova statistika izgleda ovako: 12.720 porudžbina, 8.541 isporuka.

Kako Tinset procenjuje, sa više od 4.100 aviona u back-logu i sa poručenih 2.720, B737 Max će i ubuduće biti vodeći na listi najprodavanijih.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj