BEG airport status
Litvanska FL tehnika počinje sa održavanjem Boinga kompanije Pegasus Airlines

Litvanska FL tehnika počinje sa održavanjem Boinga kompanije Pegasus Airlines

BEOGRAD – Pegazus Erlajns (Pegasus Airlines), koji je posle Turkiša (Turkish Airlines) drugi najveći avio-prevoznik u Turskoj, već je poslao svoj prvi Boing 737-800 u FL Tehniksovu bazu na međunarodnom aerodromu u Kaunasu, u sklopu ugovora o baznom održavanju sa litvanskom firmom.

 
 
SONY DSC
 
 
Turski Pegazus Erlajns je nedavno sklopio ugovor sa litvanskom MRO kompanijom FL Tehniks, koja će nakon Turkish Tehnika (Turkish Technic) vršiti bazno održavanje njihove 737NG flote i spremiti ih za predstojeću letnju sezonu.

Avioni će proći sveobuhvatan skup radova u sklopu takozvane C-provere (C-check), koja se obavlja na svake dve godine, uključujući radove na strukturi letelice, popravku kompozita, kao i korekciju tehničkih defekata.

Planirano je da svi radovi održavanja za prvu grupu aviona koji se već nalaze u litvanskom Kaunasu, budu gotovi zaključno sa majem 2015. godine, kako bi Pegazus mogao da spremno dočeka predstojeću letnju sezonu.

Zilvinas Lapinskas, prvi čovek litvanskog FL tehniksa, nije krio zadovoljstvo saradnjom sa kompanom kao što je Pegazus, pogotovo ako se ima u vidu da je Turska tržište sa izuzetno velikim rastom. On je takođe podvukao da se nada da će nakon ovog inicijalnog dogovora, saradnja između dve kompanije prerasti u dugotrajno partnerstvo.

Nastavak ove saradnje mogao bi da znači veliki plus za litvasnku MRO kompaniju jer Pegasus za sada u svojoj floti ima 43 Boinga 737-800, a očekuje se isporuka još 3 letelice ovog tipa.

Pored Boinga 737-800 u floti Pegazusa se nalaze i četiri Erbasa A320-200 koji su lizingovani, a intereasntno je da od ove godine počinje isporuka velikog broja Erbasa A320NEO i A321NEO, pa će u budućnosti, barem prema sadašnjim porudžbinama, flotom turskog prevoznika preovladavati evropski avioni sa 75 Erbasa prema 53 Boinga.

Na Pegazaus je računala i srpska Jat Tehnika što nam je u nedavnom intervjuu potvrdio i njen novi v.d. direktora.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj