BEG airport status
Litvanska FL tehnika počinje sa održavanjem Boinga kompanije Pegasus Airlines

Litvanska FL tehnika počinje sa održavanjem Boinga kompanije Pegasus Airlines

BEOGRAD – Pegazus Erlajns (Pegasus Airlines), koji je posle Turkiša (Turkish Airlines) drugi najveći avio-prevoznik u Turskoj, već je poslao svoj prvi Boing 737-800 u FL Tehniksovu bazu na međunarodnom aerodromu u Kaunasu, u sklopu ugovora o baznom održavanju sa litvanskom firmom.

 
 
SONY DSC
 
 
Turski Pegazus Erlajns je nedavno sklopio ugovor sa litvanskom MRO kompanijom FL Tehniks, koja će nakon Turkish Tehnika (Turkish Technic) vršiti bazno održavanje njihove 737NG flote i spremiti ih za predstojeću letnju sezonu.

Avioni će proći sveobuhvatan skup radova u sklopu takozvane C-provere (C-check), koja se obavlja na svake dve godine, uključujući radove na strukturi letelice, popravku kompozita, kao i korekciju tehničkih defekata.

Planirano je da svi radovi održavanja za prvu grupu aviona koji se već nalaze u litvanskom Kaunasu, budu gotovi zaključno sa majem 2015. godine, kako bi Pegazus mogao da spremno dočeka predstojeću letnju sezonu.

Zilvinas Lapinskas, prvi čovek litvanskog FL tehniksa, nije krio zadovoljstvo saradnjom sa kompanom kao što je Pegazus, pogotovo ako se ima u vidu da je Turska tržište sa izuzetno velikim rastom. On je takođe podvukao da se nada da će nakon ovog inicijalnog dogovora, saradnja između dve kompanije prerasti u dugotrajno partnerstvo.

Nastavak ove saradnje mogao bi da znači veliki plus za litvasnku MRO kompaniju jer Pegasus za sada u svojoj floti ima 43 Boinga 737-800, a očekuje se isporuka još 3 letelice ovog tipa.

Pored Boinga 737-800 u floti Pegazusa se nalaze i četiri Erbasa A320-200 koji su lizingovani, a intereasntno je da od ove godine počinje isporuka velikog broja Erbasa A320NEO i A321NEO, pa će u budućnosti, barem prema sadašnjim porudžbinama, flotom turskog prevoznika preovladavati evropski avioni sa 75 Erbasa prema 53 Boinga.

Na Pegazaus je računala i srpska Jat Tehnika što nam je u nedavnom intervjuu potvrdio i njen novi v.d. direktora.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Vlada na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

    Pravi covek za ovu poziciju,strucan,iskusan,odmeren i pre svega odlican profesionalac...

    17. Jan 2025.Pogledaj

    Marko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

    Svaka cast . Konacno ozbiljan i dokazan expert na celu ovako vazne ustanove . Moram da kazem da sam kao neko ko je 20 god proveo u avijaciji odusevljen.

    17. Jan 2025.Pogledaj

    Perko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

    Srednje transportne helikoptere pravi svega par zemalja na svetu. Da je to tako lako pravile bi ga i mnogo jače i bogatije zemlje od nas. Prosto, inženjerski kadar je vrlo ograničen a razvoj nenormalno košta.

    17. Jan 2025.Pogledaj

    Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

    Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

    17. Jan 2025.Pogledaj

    Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

    @Dragan Imate vi stručnjake, ali niko od nas stručnjaka nije vodio projekat razvoja helikoptera u prošlosti, a nema nas baš puno da mogu svi projekti u zemlji da stanu, da bi mi razvili helikopter, potrebne mašine i alate za proizvodnju, dobili licence za razvoj, licence za testiranje i da sve to bude iole isplativo i…

    17. Jan 2025.Pogledaj