BEG airport status
Herojima posthumno ordenje, profesionalci ne lete Stefanović okarakterisao svoje pilote kao profesionalce koji su imali pravo da sami odluče o zadatku.

Herojima posthumno ordenje, profesionalci ne lete

Juče su dve institucije države Srbije posredno ali veoma jasno komentarisale udes helikoptera Mi-17. Predsednik je posthumno podelio ordenje, ministar policije je stao iza svojih ljudi.

Predsedništvo i njegova „Kancelarija ordena“ , juče su saopštili da su posada i medicinski radnici koji su stradali u udesu helikoptera Mi-17 posthumno odlikovani:

„Na inicijativu predsednika Republike Srbije Tomislava Nikolića, za ispoljenu izvanrednu ličnu hrabrost i samopregor u spasavanju ljudskih života u izuzetno opasnoj situaciji, Zlatnom medaljom za hrabrost „Miloš Obilić“ posthumno su odlikovani: major avijacije Omer Mehić, kapetan avijacije Milovan Đukarić, zastavnik Nebojša Drajić, zastavnik Ivan Miladinović, lekar dr Dževad Ljajić i medicinski tehničar Miroslav Veselinović.“

Sa druge strane, ministar policije Nebojša Stefanović juče je prvi put zvanično potvrdio da je Helikopterska jedinica MUP-a dobila poziv za angažovanje 13. marta. Načelnik Policijske uprave u Novom Pazaru pitao je komandanta Helikopterske jedinice MUP-a da li policija može reagovati:

– Komandant helikopterske jedinice koji je profesionalac i odlučuje o tome, rekao je da ne može da se izvrši taj zadatak i da naši helikopteri nisu adekvatni za te uslove – izjavio je Stefanović.

Autor:

Petar Vojinović Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Ubode doktor poen ko kuca!

Odgovori

Тачно.
Може лиТанго-сикс да пита неког у Полицији, шта би са тендером за набавку специјалних и спасилачких полицијских хеликоптера? И да нам прикажете руске цивиле хеликоптере АНСАТ и др. јер о њима се мало зна код нас а изгледају ОК.Поздрав

L

Da nije zalosno, bilo bi smesno. Prije par dana okrivis pilota da je bio pod uticajem alkohola i da je kriv za smrt posade i putnika, a zatim ga odlikujes medaljom za hrabrost.

„Vrhovni K-dant“ ocigledno nije nista naucio iz slucaja Lasta od prije par godina.

Odgovori
A

Kao da su ikad odlučili da više ne rade iste stvari i počnu napokon normalno poslovati ?!? Pa i ti si napravio par izveštaja nakon udesa kao "komisija" pa znaš jesu li ikad po tome postupili :-) Pozdrav i svako dobro ma gde bio :-), Ovaj T6 postao pravo "miting point" ABGa :-) Svaka čast !

v

Lovre,

Prvo jedan drugarski pozdrav i drago mi je da vidim da te ima i ovde – duugo je vremena proslo od naseg ABG-a…

A za ovo gore pravo zboris, vazno je da oni imaju Kancelariju za Ordenje (?!) jer "Sve ce to narod pozlatiti". na zalosr riba i ovde smrdi od glave…

k

Ministar unutrašnjih poslova 1 – Ministar odbrane 0

Odgovori
t

Toma nastavlja po starom… Ponovo je obesmislio istragu kao i u slučaju pada Laste

Odgovori
P

''Megatrend''-kroji kapu svima!Kancelarija ''ZA ORDENJE'':Pa ovo je VRHUNAC NEČASTI I SRAMOTE''!

Odgovori
S

pa stefanvic je imao svoj show dan pre toga, vitlao je one ludake po autoputu i dodao je flasicu vode devojcici koja ja oteta, sad je red malo na gasica da se slika…

Odgovori
J

Medalja je za hrabrost, a ne za profesionalizam . Hrabrost se u ovom slučaju ne može sporiti, a što se tiče profesionalizma to je drugo pitanje .

Odgovori
D

Hajde da se ne zavaravamo više.
O kom nivou profesionalizma govorimo kada je VS u pitanju?
Nema tu profesionalizma. Do jednom smo imali partijsko-komesarski pristup ideološke prisile. Jednom kada je to ukinuto nastupila je potreba za novom "teralicom" i gle, dosadašnji komesari su sada potegli "profesionalizam" (čitaj slepa poslušnost). Niko nikada nije dao pilotima VS za pravo da su oni stručni u vršenju letačkih zadataka i da kao takvi osim profesionalnih obaveza imaju i nekakva profesionalna prava i mogućnosti.

Odgovori
b

Vojni piloti jos uvek u ovoj drzavi dobijaju najkvaliteniju letacku obuku u odnosu na civilni deo a teorijsku obuku odnosno letenje sa naucnih stanovista izucavaju na najvisem nivou u drzavi.O da itekako su profesionalci.Postoje viseslojne kontrole i provere naleta a ovlastenja se mukotrpno i tesko sticu.

непоходн су полицијски с спасилачки спец. хеликоптери и опрема!
Шта ради СМАТСА која је 99% власништво Државе Србије, ено их финансирају пројекте на аеродрому Тиват???
Држава преко управе да натера ту профитабилну организацију СМАТСА да помогну и финансирају куповину хеликоптера, пословне авијације и слично!

Имају нов авион за калибражу, који служи и з спасилачке акције да би довозили пацијенте из Црне Горе у Србију???, о нашем трошку???

Odgovori

Зато је директор КЛ Радојица Ровчанин, правник опште праксе, из села Ровци у Црној Гори, а његов заменик Лазо Максимовић ближи Милов рођак, са платама преко 10.000 евра месечнo, док су несрећни пилоти радили за 700. Дакле, "Перо ради у контролу лета" се обистинило.
Идемо даље, директорка ДЦВ Мира Чизмаров, правница опште праксе и лична пријатљица Злоране Михајловић на "конкурсу" побеђује тридесетак ваздухопловних стручњака међу којима магистре и докторе ваздухопловне безбедности са огромним оперативним искуством, али зато ДЦВ плаћа кирију за пословни простор приватнику од преко 30.000 евра месечно.
Е мој Мишко, зар треба још…, а има још бар 200 пута толико у само те две ваздухопловне институције, а тек Аеродром…

A

E, nije radojica baš „tikva bez korena“. Milija (ex pilot helikoptera MUP CG) mu je rođak …

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pedja na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Alene, Pre svega cestitke na tekstu i na novo izgradjenom terminalu. Ocigledno je da je sa estetske strane novi terminal veliki korak napred ali dok sam citao vas tekst ja sam stekao utisak da sto se funkcionalnosti tice taj korak i nije toliko veliki, cak sta vise mozda je negde i korak unazad. Napravili ste…

29. Mar 2017.Pogledaj

Zeljko na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Zašto Air Serbia A330 jučer na novoj zgradi ZAG nije pristao na avio most?

29. Mar 2017.Pogledaj

Alen Šćuric Purger na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Ma to sa migovima je puno pretjerana priča: 1. Sve je to stvar procedura koje dogovaraju MORH i ZAIC. Nije Zagreb jedini aerodrom koji ima ratno zrakoplovstvo paralelno na istim pistama. Ako to može Frankfurt, sa velikim brojem ratnih aviona, onda to svakako može i Zagreb sa tih par migova. 2. To se neće dešavati…

29. Mar 2017.Pogledaj

Gomi na: [POSLEDNJA VEST] Ministarstvo odbrane „99% odlučilo“ da će Orao biti modernizovan pre G-4

@SF ja postujem sta gospodin Peruni pise u svojim komentarima o avionu JL9, zato sam dosta procitao o istom aparatu i mogu reci da mi se svidja kad je u pitanju avion/cena, ali nisam siguran da postoji volja za nabavku istog i ja to postujem. Jednostavno nisam strucan da donosim ovako kompleksne odluke, bogu hvala,…

29. Mar 2017.Pogledaj

Maxim na: Pozitivne i negativne strane novog terminala Zračne luke Zagreb

Trebalo bi biti brže ako MIG-ovi ne presjeku put busevima :-) Slažem se da je malo prerano za neke ozbiljnije analize, ali ce biti zanimljivo pratiti razvoj aerodroma i CA. Naime siguran sam da koncesionar ima velika ocekivanja, a pitanje je da li ce CA moci pratiti te ambicije ili ce biti lagano istiskivana. U…

29. Mar 2017.Pogledaj