BEG airport status
Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa kompanijom LOT Kompanija LOT kao 13. kod-šer partner

Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa kompanijom LOT

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) potpisala je kod-šer sporazum sa poljskim avio-prevoznikom LOT, čime se putnicima omogućava bolja povezanost između Severne, Istočne, Jugoistočne Evrope i Bliskog istoka. Odredbe sporazuma su potpisali generalni direktori dveju partnerskih avio-kompanija u Majamiju tokom godišnjeg sastanka Međunarodne asocijacije za vazdušni saobraćaj (IATA).

Kod-šer sporazum će biti aktivan od 8. juna 2015. godine. Er Srbija će dodati svoj „JU“ kod na letove avio-kompanije LOT ka Viljnusu, Talinu i Rigi, što će omogućiti poslovnim ljudima i turistima da kupe povratnu kartu između Beograda i ove tri prestonice baltičkih država preko Varšave. Ovi kod-šer letovi su već uključeni u sistem za rezervacije, a karte će moći da se kupe nakon dobijanja odobrenja od regulatornih vlasti.

Putnici poljske avio-kompanije LOT će po ovom sporazumu takođe imati koristi od poboljšanog pristupa Balkanu i Bliskom istoku, jer će oznaka „LO“ ove avio-kompanije biti dodata na letove koje obavlja Er Srbija na linijama za Podgoricu i Tivat, kao i na svakodnevne letove za Abu Dabi. Za dogovorene kod-šer letove preko Beograda se takođe očekuju odobrenja uprava za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

– Kod-šer sporazumi su značajan stub naše strategije kojom našim putnicima stalno pružamo sve veći izbor i fleksibilnost putovanja ka ključnim destinacijama, a naša komercijalna saradnja sa LOT-om je veoma važan korak ka učvršćivanju našeg prisustva u Severnoj Evropi, preko Varšave. Sada smo u mogućnosti da unapredimo našu ponudu poslovnih i turističkih putovanja između Srbije i baltičkih država, i dalje ka drugim odredištima u okviru ovog strateški važnog evropskog regiona. Takođe nas raduje što možemo da poželimo dobrodošlicu našim putnicima iz Poljske, kojima ćemo, preko našeg čvorišta u Beogradu, omogućiti pogodan pristup Balkanu, Bliskom istoku i drugim destinacijama.- rekao je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Sebastijan Mikož, generalni direktor LOT-a, naveo je da će ovakva saradnja putnicima dati više mogućnosti:

– Putnici iz Varšave dobijaju mogućnost da dođu do glavnog grada Ujedinjenih Arapskih Emirata i do dve značajne destinacije u Crnoj Gori. S druge strane, uspešno unapređujemo mogućnosti za konekcije preko Varšave. Putnici Er Srbije će sada moći da iskoriste čvorište LOT-a za njihova putovanja ka Viljnusu, Talinu i Rigi.-

LOT je 13. kod-šer partner Er Srbije, pored avio-kompanija Adrija ervejz, Ejdžianerlajns, Aeroflot, erberlin, Er Čajna, Er Frans, Alitalija, Bulgarija er, Etihad ervejz, Etihad ridženel (Darvin erlajn), KLM i Tarom, sa kojima Er Srbija nudi još 40  destinacija, čime pokriva odredišta u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi, Aziji i Australiji.

Generalni direktori dveju partnerskih avio-kompanija, Dane Kondić i  Sebastijan Mikož, imali su priliku da o budućnosti evropskog avio-prevoza diskutuju i na jednom od panela CAPA konferencije održane u aprilu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

27. Nov 2024.Pogledaj

max na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Jako ovisno što smatrate pod "hipersonična rakete". Mnoge balističke rakete lete hipsersonično još od 1950tih, slično kao današnje ruske kojim se toliko hvale a zapravo ima samo brzinu. Ali još nitko nije uspio napraviti "pravu" hipersoničnu raketu, koja bi osim brzine >mach5 trebala biti potpuno upravljiva, postići visinu, koristiti hipsersonični motor (tipa scramjet), preciznost, stealth…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Miloš77 Nigde nisam video da se pominje MiG-29 i ne vidim koje veze ima taj sovjetski projekat sa avionima Dassault u 2024. Cak sam procitao da je prvi izvor jugoslovenskih pilota 1980-ih bio avion Dassault, a ne MiG-29, ali je to bilo preskupo. Valjda jedino uspesno primenjivanje MiG-29 u istoriji je kao bombarder RV Ukrajine…

27. Nov 2024.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Nikola "Hypersonic glide vehicle" (ne znam kako prevesti na srpski), nalazi se na vrhu balisticke rakete, odvaja se.Prednost je da se kasnije zapaza na radaru nego klasicne (takodje manevrisuce jos od 1960) bojeve glave. Treba razumeti da ne postoji PVO koji moze da zastiti ni od klasicnih bojevih glava + mamaca interkontinentalne rakete nivoa 1960.…

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Djuka Bojim se da vi ne znate sta su hipersonicni projektili. Nemojte samo potezati pricu oko ICBM kao dokaz bilo cega, jer nije za poredjenje. Nije za poredjenje ni cinjenica da hiperosnicni projektili nisu od juce, imaju ih od sredine 20 veka. U razvoju novih hipersonicnih sistema Rusi jesu otisli najdalje, nakon njih Kinezi, cak…

27. Nov 2024.Pogledaj