BEG airport status
Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa kompanijom LOT Kompanija LOT kao 13. kod-šer partner

Er Srbija potpisala kod-šer sporazum sa kompanijom LOT

Kompanija Er Srbija (Air Serbia) potpisala je kod-šer sporazum sa poljskim avio-prevoznikom LOT, čime se putnicima omogućava bolja povezanost između Severne, Istočne, Jugoistočne Evrope i Bliskog istoka. Odredbe sporazuma su potpisali generalni direktori dveju partnerskih avio-kompanija u Majamiju tokom godišnjeg sastanka Međunarodne asocijacije za vazdušni saobraćaj (IATA).

Kod-šer sporazum će biti aktivan od 8. juna 2015. godine. Er Srbija će dodati svoj „JU“ kod na letove avio-kompanije LOT ka Viljnusu, Talinu i Rigi, što će omogućiti poslovnim ljudima i turistima da kupe povratnu kartu između Beograda i ove tri prestonice baltičkih država preko Varšave. Ovi kod-šer letovi su već uključeni u sistem za rezervacije, a karte će moći da se kupe nakon dobijanja odobrenja od regulatornih vlasti.

Putnici poljske avio-kompanije LOT će po ovom sporazumu takođe imati koristi od poboljšanog pristupa Balkanu i Bliskom istoku, jer će oznaka „LO“ ove avio-kompanije biti dodata na letove koje obavlja Er Srbija na linijama za Podgoricu i Tivat, kao i na svakodnevne letove za Abu Dabi. Za dogovorene kod-šer letove preko Beograda se takođe očekuju odobrenja uprava za civilno vazduhoplovstvo Crne Gore i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

– Kod-šer sporazumi su značajan stub naše strategije kojom našim putnicima stalno pružamo sve veći izbor i fleksibilnost putovanja ka ključnim destinacijama, a naša komercijalna saradnja sa LOT-om je veoma važan korak ka učvršćivanju našeg prisustva u Severnoj Evropi, preko Varšave. Sada smo u mogućnosti da unapredimo našu ponudu poslovnih i turističkih putovanja između Srbije i baltičkih država, i dalje ka drugim odredištima u okviru ovog strateški važnog evropskog regiona. Takođe nas raduje što možemo da poželimo dobrodošlicu našim putnicima iz Poljske, kojima ćemo, preko našeg čvorišta u Beogradu, omogućiti pogodan pristup Balkanu, Bliskom istoku i drugim destinacijama.- rekao je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Sebastijan Mikož, generalni direktor LOT-a, naveo je da će ovakva saradnja putnicima dati više mogućnosti:

– Putnici iz Varšave dobijaju mogućnost da dođu do glavnog grada Ujedinjenih Arapskih Emirata i do dve značajne destinacije u Crnoj Gori. S druge strane, uspešno unapređujemo mogućnosti za konekcije preko Varšave. Putnici Er Srbije će sada moći da iskoriste čvorište LOT-a za njihova putovanja ka Viljnusu, Talinu i Rigi.-

LOT je 13. kod-šer partner Er Srbije, pored avio-kompanija Adrija ervejz, Ejdžianerlajns, Aeroflot, erberlin, Er Čajna, Er Frans, Alitalija, Bulgarija er, Etihad ervejz, Etihad ridženel (Darvin erlajn), KLM i Tarom, sa kojima Er Srbija nudi još 40  destinacija, čime pokriva odredišta u Evropi, na Bliskom istoku, u Africi, Aziji i Australiji.

Generalni direktori dveju partnerskih avio-kompanija, Dane Kondić i  Sebastijan Mikož, imali su priliku da o budućnosti evropskog avio-prevoza diskutuju i na jednom od panela CAPA konferencije održane u aprilu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj