BEG airport status
Er Srbija ponovo zapošljava kabinsko osoblje Svi zainteresovani za posao kabinskog osoblja mogu da se prijave na sajtu Er Srbije do 24.avgusta / Foto: Er Srbija.

Er Srbija ponovo zapošljava kabinsko osoblje

Nacionalna avio-kompanija Er Srbija ponovo zapošljava kabinsko osoblje. Svi zainteresovani mogu da se prijave na sajtu ovog prevoznika i to do 24. avgusta.

Uslovi za prijavu na konkurs su minimum srednji nivo stručne spreme i poznavanje engleskog jezika (u prednosti su osobe koje poznaju i neki drugi strani jezik). Osim toga, kandidat treba da je državljanin Srbije, a potrebno je da ima i važeći srpski pasoš.

Osoba treba da je komunikativna, pozitivna, vešta u pružanju usluge. Ceniće se i njena fleksibilnost i motivacija, kao i sposobnost da poštuje zadati raspored.

Kandidati koji uđu u uži izbor biće pozvani na razgovor početkom septembra.

Na dan razgovora, kandidati treba da ponesu sledeću dokumentaciju: pasoš ili ličnu kartu, dve kopije pasoša u boji, biografiju, dve fotografije veličine kao za pasoš, jednu fotografiju na kojoj se vidi cela figura kandidata (osoba treba da je u poslovnoj garderobi, a pozadina na fotografiji treba da je bela). Ukoliko je osoba ranije radila kao kabinsko osoblje, na razgovor treba da ponese i pismo preporuke iz kompanije u kojoj je prethodno bila zaposlena.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Sl

Jel u pitanju prosirenje obima posla,zna li neko?

Odgovori
Sa

Može li neko, molio bih, da objasni novu praksu Air Serbia da, recimo na nekim letovima ka Parizu i Cirihu, leti preko Hrvatske za razliku od ranije prakse kada su leteti preko Mađarske itd. Razumem da je ta ruta isplativija sa stanovišta utrošenog vremena i goriva, ali to su znali i ranije.
Je li to posledica nekog sporazuma ili su se komercijalni uslovi preleta promenili u korist ove maršrute?
Hvala.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

16. Mar 2025.Pogledaj
16. Mar 2025.Pogledaj

Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

16. Mar 2025.Pogledaj

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj