BEG airport status
„Swiss air ambulance“ leteo sa aerodroma Morava Let kompanije "Swiss air ambulance" izvršen je uz posebne dozvole, jer aerodrom Morava još uvek nije otvoren za civilni saobraćaj / Foto: Aerodrom Morava, Fejsbuk stranica

„Swiss air ambulance“ leteo sa aerodroma Morava

Let kompanije „Swiss air ambulance“ obavljen je u subotu 8. avgusta oko 13 časova sa aerodroma Morava. Prema pisanju fejsbuk stranice „Aerodrom Morava“, u pitanju je bio hitan prevoz bolesnika do klinike u Švajcarskoj.

Ovom prilikom, Vojska Srbije (98. vazduhoplovna brigada) obezbedila je prihvat i opremu, a svu pomoć pružili su i Carina i Pogranična policija. S obzirom na to da aerodrom Morava još uvek nije otvoren za civilni saobraćaj, let kompanije „Swiss air ambulance“ izvršen je uz posebne dozvole,  saznanja su fejsbuk stranice „Aerodrom Morava“

HB-JRA, Canadair CL-600-2B16 / Foto: Aerodrom Morava, Fejsbuk stranica
HB-JRA, Canadair CL-600-2B16 / Foto: Aerodrom Morava, Fejsbuk stranica

11825723_864319663648594_6778274029725118990_n

Podsećamo, potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je krajem jula da će „Morava“ imati svetlu budućnost. Ministarka je obećala prve redovne letove sa ovog aerodroma početkom 2016. godine, a rekla je i da „Morava“ neće dobiti ni dinara lokalnih subvencija, da će biti civilni aerodrom i da će poslovati profitabilno. Ona je naglasila da ne zna ni ko ni gde će redovno leteti sa i do „Morave“ ali je ubeđena da su za razvoj turizma u ovoj regiji potrebni direktni letovi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ai

Zanimljivo bi bilo obraditi malo detaljnije, tko je zaslužan za dobivanje „specijalnih dozvola“, kako se te dozvole dobijaju, koji je put, tko potpisuje te specijalne dozvole, to je jako zanimljiva tema, jer se iza svega vjerovatno krije nečija osobna inicijativa, i taj ili ta su zaslužni da je pacijent na najbrži naćin najsigurnije prebačen u Švicarski ..

Odgovori
Sa

Sve regularno objavljeno u AIP. Nema nikakvih tajni

av

Kad su srpske bolnice takve da mora „rega“ da sleti da pokupi swiss pacijenta dobro je da makar imamo pistu. Za nijansu bolji od Afrike

Odgovori
Vl

Vecina stranih osiguranja zahteva evakuaciju svojih osiguranika pa je to verovatno i ovde bio slucaj. Na zalost za Srbiju a i mnoge druge zemlje koje poseduju adekvatne medicinske ustanove MEDEVAC je i dalje jedina opcija koju osiguravajuce kompanije traze ugovorom. Sto sa nase kolege iz MEDEVAC sluzbi i nije tako lose…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Nenad N. na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Meni nije jasno zasto ne moze i obuka i dezurna para. Da li je obuka pravi razlog? Pa to je avion, nije leteci tanjir, niti su ti ljudi tek juce seli u kokpit. Malo se preteruje sa tom mistifikacijom obuke na modernim borbenim avionima. Pa i u Srbiji klinci netom sa akademije lete MiG-29.

02. Dec 2024.Pogledaj

Djuka na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Slovenija se odlucila da nema lovacku avijaciju, a oni su svojim rezultatima do sada pokazali da znaju sta rade! Protiv koga Madjari, Slovaci, Hrvati i ini planiraju dizati te avione? Jedna je stvar imati par stotina tenkova i transportera, a sasvim druga letelice koje po komadu kostaju par stotina miliona. Neefikasno je imati 5 mikro…

02. Dec 2024.Pogledaj

Srbofil na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Pajo Nikakvih prava se niko ne odriče. Prosto kad imaš ograničene resurse, onda se optimizuju troškovi. Holandija ima 17 miliona stanovnika i BDP 1.2 triliona dolara. Vojni budžet Holandije je kao republički budžet HR. HR bi morala podići budžet za trećinu da bi dostigla nivo Srbije, a Srbija je baš mala ekonomski i vojno i…

02. Dec 2024.Pogledaj

Goran na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Pajo, jako dobro ste to objasnili. Hrvatska ima jako negativna iskustva iz recentne prošlosti i nikako se, zbog smještaja u i danas problematičnoj regiji, ne može uspoređivati s dosta drugih članica NATO saveza koje se ne nalaze u hrvatskoj situaciji. A kao zemlji ipak relativno pristojne ekonomije koja raste iz godine u godinu nije joj…

02. Dec 2024.Pogledaj