BEG airport status
Er Srbija i Er Baltik potpisali kod-šer sporazum Do glavnih gradova Estonije i Letonije iz Beograda sa samo jednim presedanjem / Foto: Dušan Atlagić

Er Srbija i Er Baltik potpisali kod-šer sporazum

Kompanije Er Srbija (Air Serbia) i Er Baltik (airBaltic), letonski nacionalni avio-prevoznik, potpisale su kod-šer sporazum. Ovaj dogovor će putnicima pružiti jednostavnije rešenje za putovanja između Beograda i baltičkih prestonica, Rige i Talina, rečeno je u kompaniji Er Srbija.

Po ovom sporazumu, Er Srbija će dodati svoj “JU” kod na 47 letova nedeljno koje Er Baltik obavlja između Rige i Amsterdama, Berlina, Kopenhagena, Stokholma, Beča i Varšave, kao i između Talina i Beča.

S druge strane, „BT“ kod Er Baltika će se pojaviti na 56 letova nedeljno koje Er Srbija obavlja između Beograda i sedam gradova u Evropi: Amsterdama, Berlina, Brisela, Kopenhagena, Stokholma, Beča i Varšave.

– Ovaj kod-šer sporazum u još većoj meri produbljuje našu mrežu linija u Severnoj Evropi pružajući putnicima u vazdušnom saobraćaju brojne nove mogućnosti za putovanja ka baltičkim državama i iz ovih zemalja.

Naša kod-šer partnerstva predstavljaju kamen temeljac našeg poslovnog modela i sa nestrpljenjem očekujemo da uskoro poželimo dobrodošlicu gostima Er Baltika na našim letovima – izjavio je generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.

Ove konekcije će zajedno omogućiti putnicima da lete između glavnih gradova Estonije, Letonije i Srbije sa samo jednim presedanjem i istom kartom za celokupno putovanje.

– Naša domaća tržišta su Letonija, Estonija i Litvanija. Er Baltika brojnim svakodnevnim letovima povezuje baltičke prestonice sa značajnim centrima.

Na ovim čvorištima se sastajemo sa našim partnerskim avio-kompanijama koje prevoze naše putnike do i iz gotovo svih aerodroma na svetu.

Drago nam je što ćemo biti u prilici da se udružimo sa Er Srbijom i da zajedno unapredimo veze između Beograda i prestonica baltičkih država – objasnio je generalni direktor Er Baltika, Martin Gaus, navodi se u saopštenju Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Medos na: Anušić najavljuje premijeru Bajraktara na vojnoj paradi 31. jula, MORH objašnjava zbog čega su Rafali bučniji kad je oblačno

@kokos desert Zato jer imaju znanje i dijelova za modernizaciju i popravak sovjetskih tenkovova. To nisi mogao sam zaključiti ?

13. Jul 2025.Pogledaj

i na: Kanton Sarajevo uskoro dobija novi helikopter Subaru Bell 412EPX vredan 15,5 miliona evra

Pa policija je uvek tako nekako radila. Motorista , ovako se korupcija raspodeli po kantonima a onako skoncentrise u jedan centar :D U Bosni i u Srbiji korupcija je nacin zivota i nema tog sistema koji alavi politicari nece zaj..i na svoju stranu.

13. Jul 2025.Pogledaj

dejanera na: [POSLEDNJA VEST] Makedonci dodaju još jedan AT-802 u svoje vazduhoplovne operacije gašenja požara koji su skoro uništili sportski aerodrom Stenkovec 9. jula

Ne bi bili izdatak u smislu kupovine ali gde bi se punili vodom? Koliko to reka ili jezera ima Srbija a da AT moze bezbedno da pridje vodenoj povrsini, napuni rezervoare vode i onda bezbedno odleti da bi ispustio tu vodu na mesto pozara? AT "klizi" nekih 800-1000 metara da bi napunio rezervoare, zatim sama…

13. Jul 2025.Pogledaj

Dimitrije na: [POSLEDNJA VEST] Makedonci dodaju još jedan AT-802 u svoje vazduhoplovne operacije gašenja požara koji su skoro uništili sportski aerodrom Stenkovec 9. jula

Zašto Srbija nema AirTractore, avione za gašenje požara? Nekoliko takvih aviona ne bi bili veliki izdatak za državu a isplatili bi se u poređenju koliko štete požari nanesu svake godine. Samo 800 hektara šume koliko je izgorelo u Topličkom kraju vredi kao jedan avion a gde su kuće, stoka, imanje.

13. Jul 2025.Pogledaj

Jordan na: Anušić najavljuje premijeru Bajraktara na vojnoj paradi 31. jula, MORH objašnjava zbog čega su Rafali bučniji kad je oblačno

Tražili su tenkove koji su slični onome što su Ukrajinci imali, a da mogu da se popravljaju macolom, kao ruski tenkovi. Leopard je dobar tenk, ali nije za ukrajinsku logistiku i zahteva održavanje. Otprilike kao M16 i AK47. M16 je bila bolja puška, ali je morala da se pažljivo održava. A kada Rusija završi sa…

13. Jul 2025.Pogledaj