BEG airport status
„Sea Air“ odgovara: Druge avio-kompanije koje sleću u Osijek primaju dodatnu finansijsku pomoć Iz kompanije "Sea Air" kažu da su razlozi odlaganja letova organizacioni i operativni, jer žele pružiti stoprocentnu uslugu, a ne kratkotrajno rešenje / Foto: Aerodrom Osijek

„Sea Air“ odgovara: Druge avio-kompanije koje sleću u Osijek primaju dodatnu finansijsku pomoć

Iz avio-kompanije „Sea Air“ odgovorili su na jučerašnje optužbe aerodroma Osijek. Tvrde da se ovaj projekat već mesecima kritikuje i koči – iz njima nejasnih razloga.

U odgovoru za Tango Six, „Sea Air“ navodi da, za razliku od ostale tri kompanije koje sleću na osiječki aerodrom, oni ne primaju nikakvu dodatnu finansijsku pomoć. Ovaj prevoznik tvrdi da ostale tri avio-kompanije („Croatia Airlines“, „Trade Air“ i „Ryanair“primaju podršku od države i grada Osijeka, „što znači da ne snose nikakav rizik“.

Iz avio-kompanije „Sea Air“ još navode da aerodrom Osijek već godinama ne može da privuče druge avio-kompanije. Osim toga, oni kažu da ovaj aerodrom ni na koji način ne pomaže projekat finansijski, jer uopšte nema novac na raspolaganju. Ovaj prevoznik tvrdi da sam plaća sve usluge kao što su najam kancelarije i održavanje aviona, bez da imaju bilo kakve prednosti od strane aerodroma.

U odgovoru našem portalu „Sea Air“ objašnjava da već mesecima pokušava da od grada Osijeka dobije odobrenje za izgradnju hangara za održavanje, čime bi se otvorilo i 600 novih radnih mesta, ali se to sprečava na neprofesionalan način, jer ni aerodrom Osijek ni grad ne znaju ko je vlasnik zemljišta.

Avio-prevoznik navodi da je jedini koji spaja Osijek sa drugim gradovima bez novčane podrške, te da jedini želi da uspostavi vezu između ovog i nemačkih gradova. Smatraju da bi „Osijek te posebno Zračna luka i njezin direktor Domagoj Marinić trebali biti sretni da netko ovdje pokušava nešto izgraditi, i to vlastitim sredstvima, a ne sredstvima hrvatskih poreznih obveznika“.

Naposletku, iz kompanije „Sea Air“ odgovaraju na kritike povodom odlaganja letova, te kažu da su razlozi organizacioni i operativni, jer žele pružiti stoprocentnu uslugu, a ne kratkotrajno rešenje.

Aerodrom Osijek: Ne podupiremo novčano nijednu kompaniju

Aerodrom Osijek je u odgovoru Tango Sixu, komentarišući navedene optužbe kompanije „Sea Air“, rekao da je ovaj aerodrom uvek podržavao i da će nastaviti da podržava sve avio-kompanije putem podsticajnih programa. Naime, oni nijednu kompaniju novčano ne podupiru, već mogu kroz kompetitivne cene za otvaranje pojedinih novih destinacija pomoći kompaniju, što je ponuđeno i prevozniku „Sea Air“.

Ipak, iz osiječkog aerodroma navode da „Sea Air“ od svog osnivanja pa do danas nije prevezla nijednog putnika, a ne poseduju ni avion. Oni još kažu da je razlog za obraćanje javnosti taj što je pomenuta avio-kompanija prodala relativno velik broj karata za letove koje nisu obavili jer nemaju avion. Zbog toga su trpeli putnici i u aerodromu Osijek su smatrali potrebnim da se ograde od navedene kompanije.

Podsećamo, aerodrom Osijek je juče objavio da prekida poslovnu saradnju sa kompanijom „Sea Air“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Shone na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Pd navedenih 80k km2 "oslobodjene" teritorije, 90 posto su se Rusi takticki povukli, vecina usled pregovora u Istanbulu kada su prvi napravili good will gesture a kod Khersona takticki.. jedina istonaki oslobodjena teritorija je letos ovo seoce na jugu Zaporoske oblasti

11. Dec 2023.Pogledaj

Sunny Boy na: Bugarska pripemila ambiciozan plan opremanja oružanih snaga, među prioritetima protivvazduhoplovna odbrana

Mozda na prvi pogled pitanje izgleda besmisleno, ali kakve su sanse da se nasa drzava ukljuci u zajednicku nabavku opreme ESSI? Pre svega je ideja zajednickog nastupa pred proizvodjacima opreme i dobijanje nize cene.

11. Dec 2023.Pogledaj

ex Гастос na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Још нико није ни победио нити изгубио. Ниједна страна није постигла задате циљеве. Рат још траје. Може се само говорити о тренутном стању у погледу тих циљева. Укри немају шансе да избаце Русе из граница 1991. Руси су преузели иницијативу и прешли у контру. Демилитаризација иде добро судећи по информацијама, а и наци режим се…

11. Dec 2023.Pogledaj

K na: Bugarska pripemila ambiciozan plan opremanja oružanih snaga, među prioritetima protivvazduhoplovna odbrana

Ljubomoran sam na zemlje koje su u stanju formulirati, izglasati i onda provesti smislen plan opremanja oružanih snaga.

11. Dec 2023.Pogledaj

ex Гастос na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

@Amateur Ово је још једна индиректна потврда масивних Укро губитака. Однос погинулих и ампутираних у ратовима високог интезитета у ХХ веку је 10-30 према 1. (1.св, 2.св, Вијетнам)

11. Dec 2023.Pogledaj