BEG airport status
Etihad ervejz i Svis-AS potpisali ugovor o saradnji – na zajedničkom softveru i Er Srbija Integrisan pristup kontroli održavanja, inžinjeringu, finansijskom menadžmentu, kontroli kvaliteta i ljudskim resursima za članice "Etihad Airways Partners"

Etihad ervejz i Svis-AS potpisali ugovor o saradnji – na zajedničkom softveru i Er Srbija

Avio-prevoznik Etihad ervejz (Etihad Airways) potpisao je ugovor o strateškoj saradnji sa kompanijom Svis ejviejšn softver – Svis-AS (Swiss-AS). Ova saradnja će zalivskoj kompaniji i njenim partnerima omoguciti da pređu na „zajedničku platformu održavanja“, rečeno je u Etihadu.

Softver „AMOS“ kompanije Svis-AS je upravljački informacioni sistem koji omogućava u potpunosti integrisan pristup svim ključnim poslovnim oblastima, uključujući i kontrolu održavanja, inžinjering, finansijski menadžment, kontrolu kvaliteta i ljudske resurse.

– Ovaj strateški sporazum znači da ćemo moći da iskoristimo prednosti značajnih poslovnih sinergija širom naše grupe avio-kompanija putem sistema koji je jednostavan, transparentan i u potpunosti usklađen.

Procesi transfera letelica i razmene delova ce funkcionisati na zajedničkoj platformi i, u skladu s tim, postati fleksibilniji i efikasniji – izjavio je Ričard Hil, operativni direktor Etihad ervejza.

Više od 140 avio-kompanija širom sveta koristi „AMOS“, uključujući i članice grupacije „Etihad Airways Partners“ u koje spadaju: Er Berlin (erberlin), Alitalija (Alitalia), Er Srbija (Air Serbia), Džet ervejz (Jet Airways) i Etihad ridženel (Etihad Regional) čije letove obavlja Darvin erlajn (Darwin Airline).

Svis-AS će obezbediti softversko rešenje za sve članice grupacije „Etihad Airways Partners“.

– Ovaj sporazum je u skladu sa našom tehnološkom strategijom korišćenja zajedničkih platformi i održivih rešenja kako bi se povećala razmena informacija i unapredila saradnja širom grupe – objasnio je Robert Veb, direktor informacionih tehnologija Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Kos na: Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

Gospodin Lepir je u poslednjem pasusu u svojoj izjavi sam sebe u startu demantovao izjavivši da neće biti mesta za politiku. Baš me intereuje kakve on ima kvalifikacije za mesto na koje je postavljen, osim političke pripadnosti i činjenice da je mašinski inženjer? Gde su tu kriterijumi koje je naveo stručnost, znanje i pripadnost ustanovi?…

19. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

@Miks To se vrlo lako sredi pravilnikom o mandatima koji bi regulisao maksimalnu dužinu mandata, kvalifikacije i način izbora novog rukovodioca. Ministarstva ne bi trebala da se bave tim stvarima ali ni jednoj vlasti do sada to nije godilo.

19. Jan 2025.Pogledaj

Elmosko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Mislim da Srbija treba konacno da pocne sa proizvodnjom svojih helikoptera koristeci kinesku metodu: rastavi, kopiraj, ponovo sastavi.Najvaznija stavka- motor , Green Power Turbine Systems -Beograd, vec pravi turboelisni motor snage 200 kW.Treba napraviti 10 puta jaci( veci) motor.Takva oprema i znanje vec pistoji u Remontnom zavodu Orao u Bijeljini, ciji je vecinski vlasnik Republika…

19. Jan 2025.Pogledaj

Miks na: Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

Princip smenjivosti je jako bitan. Pa i da je najbolji na svetu bio prethodni direktor, nije normalno da se tu zadrži 24 godine, treba dati priliku i mlađim ljudima. Isto važi i za novog direktora, ako se pokaže kao neprimeren za poziciju, menjati ga.

19. Jan 2025.Pogledaj

MJ na: Novi v.d. direktora Vazduhoplovne akademije Miroslav Lepir: „Sve organizacione jedinice zadržale svoje sertifikate, podnete tri ostavke, imenovan novi „accountable manager“ za Vršac“

Hvala Zorane na jednom normalnom komentaru, koje je nemoguće videti na portalima N1, Nova, Danas, SrbijaDanas, Novosti, i ostalima, nevezano da li su prorežimski ili opozicioni.

19. Jan 2025.Pogledaj