Период 1941 – 1945 год. био је период отрежњења што се тиче борбене авијације. У штампи се може видети доста критика због тога што смо раније живели у комунистичкој СФРЈ и имали ЈНА. Једина мана ЈНА била је та што је била политизована, али је тадашња комунистичка власт добро увидела да је за чврсту одбрану државе потребна јака војска, а нарочито добро опремљено, организовано и обучено ратно ваздухопловство. Доказ за то била је развијена борбена авијација, и тадашња развијена југословенска индустрија, али и добра промоција пилотског позива међу младима. Данашња демократска власт по том питању је далеко испод нивоа поменуте бивше југословенске власти, бар по питању развоја система одбране а нарочито ловачке авијације. Сви ови пилоти са снимка завршили су ВВА у доба ЈНА, и рекли су дуго чувану "јавну тајну" о стању српске ловачке авијације. Ја као љубитељ авијације просто се питам, да ли треба да се се деси поново нека 1941 у овом 21 веку, па да нека будућа власт стварно, али стварно улаже у развој војне авијације, или ћемо да се помиримо са судбином, као плен који чека да буде поједен :(
Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.
Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.
Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja
@MArkus1463: Da, povećavaju daljinu na oko 60 km, pod uslovom da Su-34 leti visoko, i da u okolini sigurno nema neki ukrajinski S-300. Su-34 može da ponese 4 MPK/UMPK FAB-500. Ali i sam manevar izbacivanja bombi troši zmaj aviona, a učinak im je minimalan, jer ih je većina nevođena.
Većina tih "vođenih" bombi su zapravo modifikovane FAB-250 sa kontaktnim upaljačem, nemaju nikakvo navođenje i većina ih promaši cilj za 500 m minimum. Tek nedavno su počeli da stavljaju GPS navođenje, ali Ukrajinci su u stanju da ih ometaju. Zanimljivo je da je na je na ostacima jedne UMPK nađen GPS prijemnik, koje proizvodi firma…
Ранђа 26
Период 1941 – 1945 год. био је период отрежњења што се тиче борбене авијације. У штампи се може видети доста критика због тога што смо раније живели у комунистичкој СФРЈ и имали ЈНА. Једина мана ЈНА била је та што је била политизована, али је тадашња комунистичка власт добро увидела да је за чврсту одбрану државе потребна јака војска, а нарочито добро опремљено, организовано и обучено ратно ваздухопловство. Доказ за то била је развијена борбена авијација, и тадашња развијена југословенска индустрија, али и добра промоција пилотског позива међу младима. Данашња демократска власт по том питању је далеко испод нивоа поменуте бивше југословенске власти, бар по питању развоја система одбране а нарочито ловачке авијације. Сви ови пилоти са снимка завршили су ВВА у доба ЈНА, и рекли су дуго чувану "јавну тајну" о стању српске ловачке авијације. Ја као љубитељ авијације просто се питам, да ли треба да се се деси поново нека 1941 у овом 21 веку, па да нека будућа власт стварно, али стварно улаже у развој војне авијације, или ћемо да се помиримо са судбином, као плен који чека да буде поједен :(