BEG airport status
Snimak konferencije za medije o problemima lovačke avijacije

Snimak konferencije za medije o problemima lovačke avijacije

BEOGRAD – Na konferenciji za medije koja je održana 5. marta penzionisani i bivši piloti aktuelizovali su probleme sa kojima se suočava vojna avijacija u Srbiji.
 
 

 
 
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Р

Период 1941 – 1945 год. био је период отрежњења што се тиче борбене авијације. У штампи се може видети доста критика због тога што смо раније живели у комунистичкој СФРЈ и имали ЈНА. Једина мана ЈНА била је та што је била политизована, али је тадашња комунистичка власт добро увидела да је за чврсту одбрану државе потребна јака војска, а нарочито добро опремљено, организовано и обучено ратно ваздухопловство. Доказ за то била је развијена борбена авијација, и тадашња развијена југословенска индустрија, али и добра промоција пилотског позива међу младима. Данашња демократска власт по том питању је далеко испод нивоа поменуте бивше југословенске власти, бар по питању развоја система одбране а нарочито ловачке авијације. Сви ови пилоти са снимка завршили су ВВА у доба ЈНА, и рекли су дуго чувану "јавну тајну" о стању српске ловачке авијације. Ја као љубитељ авијације просто се питам, да ли треба да се се деси поново нека 1941 у овом 21 веку, па да нека будућа власт стварно, али стварно улаже у развој војне авијације, или ћемо да се помиримо са судбином, као плен који чека да буде поједен :(

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

DW na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Znajući kako se u Srbiji odlučuje, verovatno neće biti presudne tehničke karakteristike aviona. Uzgred, zašto ne razmotriti i češki L-159?

20. May 2025.Pogledaj

Александар na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

1- Ко и зашто свесно све ово ради . 2- Орлови по медијима наводно модернизовани а нису предати на употребу ? 3- Уместо 50 Ј10 ЦЕ и брда ПЛ 15 и ПЛ10 ми узимамо Рафале на које сви живи кукају па и пилоти Рвацке и механичари . 4- Уместо рафала могао је и Грипен због…

20. May 2025.Pogledaj

Jovan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Sreća da T6 vodi računa mada da li iko može pomisliti da će se sa analogije sesti u digitalni kokpit e moji stručnjaci

20. May 2025.Pogledaj

Milojica na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Kredit se uzima jer je nasa drzava sposobna i ugledna da radi sa najboljim svedskim bankama. Vazno je da pare kruze, da se obrcu a ne da stoje! Pare se prave kad se obrcu.

20. May 2025.Pogledaj