BEG airport status
Emirati će uskoro imati najduži direktni let na svetu Emirati će let u trajanju od 17 sati i 35 minuta obavljati Boingom 777-200LR.

Emirati će uskoro imati najduži direktni let na svetu

Titula „najduži let na svetu“ relativno često menja vlasnika, odnosno avio-kompaniju, kako se menjaju zahtevi putnika i avioni pružaju mogućnost za dužu uslugu. Počev od 1. februara, startuje novi najduži let: Emirati (Emirates) će početi da lete iz Dubaija za Panama siti. Ovaj let će trajati 17 sati i 35 minuta, a prelaziće se 8.590 milja.

Rekord za najduži let na svetu trenutno drži Kvantas (Qantas), leteći 8.578 milja od Dalasa u Teksasu do Sidneja. Da biste prešli pomenutu trasu potrebno je da provedete 17 sati u avionu.

Emiratov let će biti pionirski i na drugi način. Naime, ovo je prva destinacija ovog avio-prevoznika u Centralnoj Americi.

– Panama siti će biti naša prva destinacija, kapija u Centralnoj Americi, čime se pruža pogodna opcija našim putnicima koji putuju iz ili preko našeg globalnog centra u Dubaiju dalje za Centralnu Ameriku, Karibe i severni deo Južne Amerike. Zadovoljstvo nam je i što ćemo biti jedini komercijalni prevoznik koji će nuditi dnevnu, prvoklasnu uslugu putnicima na ruti koja će biti svetski najduži direktni let – rekao je Šeik Sajed Al Maktoum, predsednik i izvršni direktor Emirata.

Emirati će ovaj let obavljati letelicama tipa Boing (Boeing) 777-200LR.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj