BEG airport status
Emirati će uskoro imati najduži direktni let na svetu Emirati će let u trajanju od 17 sati i 35 minuta obavljati Boingom 777-200LR.

Emirati će uskoro imati najduži direktni let na svetu

Titula „najduži let na svetu“ relativno često menja vlasnika, odnosno avio-kompaniju, kako se menjaju zahtevi putnika i avioni pružaju mogućnost za dužu uslugu. Počev od 1. februara, startuje novi najduži let: Emirati (Emirates) će početi da lete iz Dubaija za Panama siti. Ovaj let će trajati 17 sati i 35 minuta, a prelaziće se 8.590 milja.

Rekord za najduži let na svetu trenutno drži Kvantas (Qantas), leteći 8.578 milja od Dalasa u Teksasu do Sidneja. Da biste prešli pomenutu trasu potrebno je da provedete 17 sati u avionu.

Emiratov let će biti pionirski i na drugi način. Naime, ovo je prva destinacija ovog avio-prevoznika u Centralnoj Americi.

– Panama siti će biti naša prva destinacija, kapija u Centralnoj Americi, čime se pruža pogodna opcija našim putnicima koji putuju iz ili preko našeg globalnog centra u Dubaiju dalje za Centralnu Ameriku, Karibe i severni deo Južne Amerike. Zadovoljstvo nam je i što ćemo biti jedini komercijalni prevoznik koji će nuditi dnevnu, prvoklasnu uslugu putnicima na ruti koja će biti svetski najduži direktni let – rekao je Šeik Sajed Al Maktoum, predsednik i izvršni direktor Emirata.

Emirati će ovaj let obavljati letelicama tipa Boing (Boeing) 777-200LR.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj