BEG airport status
Etihad ervejz menja politiku dozvoljenog prtljaga –  više torbi i manje naknade Pogodnosti zavise od "tarife po izboru", linije i statusa članstva u programu lojalnosti "Etihad Guest" / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz menja politiku dozvoljenog prtljaga – više torbi i manje naknade

Etihad ervejz (Etihad Airways) uvodi novine u svoju politiku dozvoljenog prtljaga, čime će se na pojedinim linijama putnicama omogućiti unošenje većeg prtljaga nego do sada. Takođe, naknade za dodatni prtljag će biti umanjene kod većine tarifa.

Pravo na jednu, dve ili tri torbe, zavisiće od „tarife po izboru“, linije i statusa članstva u programu lojalnosti „Etihad Guest“.

Na nekim linijama će se dodatni trošak predaje dodatne torbe težine do 23kg smanjiti za čak 90 %, uz mogućnost dodatnog umanjenja za 30 % ako se za dodatni prtljag plati unapred direktno kod Etihad ervejza do 24 sata pre leta.

Osim toga, dozvoljeni prtljag Ekonomskim „Value“ i „Freedom“ klasama na određenim linijama je sa 30kg povećan na dva komada prtljaga do 23 kg (ukupno do 46kg dozvoljenog prtljaga).

U premijum kabinama na određenim linijama, dozvoljeni prtljag je uvećan sa 40/50kg na dva komada od 32kg.

„Gold“ i „Platinum“ članovi „Etihad Guest“ programa lojalnosti dobijaju dodatni komad prtljaga do 32kg na svim linijama gde važi koncept po komadu, u odnosu na dodatnih 15kg i 20kg, koliko su ranije dobijali.

Na tržištima na kojima če važiti koncept zasnovan na komadu prtljaga, „Silver“ članovi „Etihad Guest“ programa lojalnosti sada imaju minimum od dva komada od 23kg.

– U skladu sa najboljom praksom u avio-industriji, prelazimo na transparentan koncept prijema prtljaga. Naš novi program „tarifa po izboru“ je jednostavniji način da putnici razumeju šta je to za šta plaćaju, pružajući jasnije cene i fleksibilnost koja u najvećoj meri odgovara njihovim planovima za putovanja. Isto važi i za njihove potrebe u pogledu prtljaga – izjavio je Peter Baumgartner, komercijalni direktor Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj