BEG airport status
Dodeljene „World Travel Awards“: Etihad ervejz najbolji u četiri kategorije Etihad proglašen za vodeću avio-kompaniju u svetu; nagrađen i za Prvu klasu, sistem zabave na letu, kabinsku posadu / Foto: Etihad Airways

Dodeljene „World Travel Awards“: Etihad ervejz najbolji u četiri kategorije

Godišnja ceremonija „World Travel Awards“ (WTA) održana je proteklog vikenda u Maroku. Etihad ervejz (Etihad Airways) proglašen je za „vodeću svetsku avio-kompaniju“ sedmu godinu za redom, a dodeljene su mu i nagrade za Prvu klasu, sistem zabave na letu, kabinsku posadu.

– Ove četiri nagrade označavaju kraj uspešne godine koju su obeležili uvođenje u rad A380 i B 787 sa najinovativnijim kabinama u svetu komercijalne avijacije, novi proizvodi i usluge na letu, kao i uvođenje novog dizajna spoljašnjosti aviona i novih uniformi – rečeno je u Etihadu.

„World Travel Awards“ ustanovljene su 1993. godine u Ujedinjenom Kraljevstvu i 22 godine dodeljuju se za uspeh u oblasti turizma.

Nagrade se dodeljuju na osnovu sistema „online“ glasanja tokom cele godine na WTA sajtu.

– Naši glasači širom sveta su prepoznali posvećenost nacionalne avio-kompanije Ujedinjenih Arapskih Emirata luksuznom putovanju i odali su priznanje ambiciji Etihada da ponovo definiše način na koji avio-kompanije funkcionišu u 21. veku – izjavio je Grejam E. Kuk, osnivač i predsednik “World Travel Awards”.

Časopis “Air Transport World” (ATW) nedavno je proglasio Etihad ervejz za najbolju kompaniju za 2016. godinu.

Etihadu je osim ovih priznanja uručena i nagrada za najbolju Biznis klasu na dodeli „Ultratravel nagrada“ u Dubaiju, navode iz komapnije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj