BEG airport status
Low-cost kompanije će koristiti polovne A380 Prvi A380 biće vraćeni Erbasu za 2-3 godine

Low-cost kompanije će koristiti polovne A380

Neki od prvih Erbasovih (Airbus) A380 koje su kupili Singapur erlajns (Singapore Airlines) i Emirati (Emirates) uskoro bi mogli da izađu iz upotrebe i svoje novo mesto pronađu na kraćim rutama azijskih low-cost kompanija, predviđa Erbas.

– Najveći korisnici ovog double-deckera će avione vratiti kompaniji Erbas u naredne 2-3 godine. Posle toga, oni će ponovo doći na tržište, ali kao polovni. – kaže Kiren Rao, jedan od direktora ove kompanije.

Ovo je samo jedan od načina da se A380 ponovo plasira na tržište, s obzirom na to sa se poslednjih godina ne naručuje. Problem je u tome što njegova veličina najčešće ne odgovara avio-prevoznicima, a sam avion često je jako teško prilagoditi potrebama za pojedine rute.

Low-cost kompanije kao što su ErEjža  (AirAsia) i Sibu Pacifik (Cebu Pacific Air) sa Filipina šire svoju rutnu mrežu, što je posledica brzog rasta i olakšice bezviznog režima. Sibu Pacifik u svojih šest aviona A330 već ima po 436 sedišta, iako je praksa da se njima obično prevozi između 300 i 350 putnika.

Takođe, dok trenutni korisnici A380 njime prevoze između 500 i 550 putnika, Rao predviđa da će azijske low-cost kompanije imati zahteve za veći broj sedišta.

– Mi možemo da ugradimo oko 800 sedišta, ali se kompanije koje poručuju A380 češće odlučuju za dve klase – biznis i ekonomsku, sa ukupno 600 sedišta. – kaže Rao.

Emirati koji su poručili 140 A380 kažu da je njihova praksa da avioni budu deo flote 12 godina, ali su pre nekog vremena najavili da će najstarije letelice ovog tipa uskoro povući iz upotrebe i zameniti novijim.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Uporno pisete bedastoce, ne postoji AESA antena u smislu kako vas par ovde tvrdoglavo insistira. Jel razumete kako je konstruisan AESA radar? Na AESA radaru svaki individualni TR modul poseduje prijemnik i predajnik, izvor napajanja i parce metala koje u x bandu predstavlja antenu ekskluzivno za taj modul. Snaga recimo oko 70W. Rafale AESA poseduje…

22. May 2024.Pogledaj

Sivi na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Pa sam Thales potvrdio napismeno da je Hrvatska korisnik AESA radarskih sistema na svojim Rafalima a ovdje se jos toljage vade oko toga... Ljudi cemu tolika paranoja oko 12 masina?

22. May 2024.Pogledaj

Слободан321 na: Nabavka borbenih aviona za Srbiju: Nemamo izbora da Rafale platimo skuplje i od Katara?

Пе Ду Ајд да се мало вратимо у реалност. Шта ће ти Ферари од 2,5 милиона € кад немаш пара да га региструјеш и да му напуниш резервоар,а ни гаражу да га паркираш. Што се Украјине тиче мислим да је свима јасно да су дронови и БПЛ апсолутно прве "звезде" овог рата. Од најубојитијег Лансета…

22. May 2024.Pogledaj

Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

>> Jeidni prodor rujama je omogucilo zrakoplovstvo, razbijajuci ukrajinsku obranu planirajućim bombama Ukrajinci su popustili prosto zbog nedostatka svega, i PVO raketa i artiljerijskih granata i nesprovodjenja mobilizacije, a ne zbog nekakvih krmaca sa sklepanim krilima koje pogadjaju verovatno ono CEP 100 metara. Front u Ukrajini nije takav da vojnici sede jedan do drugog u…

22. May 2024.Pogledaj

Yoda na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Malo previše besmislena polemika oko toga da li Rafali imaju aesa ili pesa radare - državi kojoj takva avijacija nema ni potrebe u dubini NATO saveza, ali su odlučili da im treba, pa ako im trenutno fali - dobiće ono što su spremni da plate i to čitav paket opreme osim one za nuklearna dejstva.…

22. May 2024.Pogledaj