Aviolet, čarter brend Er Srbije, prevoziće putnike i ovog leta, i to u pet zemalja u Evropi, na Mediteranu i u Severnoj Africi.
Prema saopštenju Er Srbije, Aviolet ima potvrđene letove ka pet zamalja, odnosno ka ukupno 19 destinacija. Ovog leta, ovaj čarter prevoznik će obavljati letove ka Turskoj, Grčkoj, Italiji, Španiji i Egiptu, a većina će biti obavljena u jeku sezone, između 15. juna i 15. septembra.
Kako navode iz Er Srbije, svoje letove Aviolet će obavljati sa tri rebrendirana i renovirana aviona Boing B737-300, sa ukupno 144 sedišta u ekonomskoj klasi. Podsećamo, u toku 2014. godine, Aviolet je obavio 520 povratnih letova i prevezao više od 90.000 putnika ka popularnim letnjim destinacijama.

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, ovom prilikom je izjavio:
– Aviolet je predstavljen prošle godine i već je pokazao svoj potencijal da zadovolji potrebe ovog veoma važnog segmenta tržišta. Očekujemo još uspešniju letnju sezonu, tokom koje će Aviolet prevesti još veći broj putnika nudeći kvalitet putovanja, dodatu vrednost i iskustvo koje predstavljaju retkost na čarter letovima. –
Nebojsa
"tri rebrendirana i renovirana aviona Boing B737-300, sa ukupno 144 sedišta"
Eto kako je neko ko se bavi PRom u Er Srbiji (nije greška na Tango SIksu, video sam original saopštenja) u suštini – nepismen. Ovako napisano, ispada da svaki aeroplan ima po 48 mesta. Ali dobro, takva nepreciznost u suštinski nepismenoj i primitivnoj sredini i nije mnogo bitna…
Мишко
Сад кад је кренуо бизнис са Етихадом, Држава би морала да покрене и државну авиокомпанију АВИОГЕНЕКС и да им придода пар државних авиона остали од ЈАТ-а.Штета је да се угаси Авиогенекс.
Marko
A šte je generalni direktor želeo da kaže, mislim da nikome nije jasno.Ništa konretno nismo čuli , ali nism ni očekivali.
vladan
Obozavam legendarni B-737 300, drago mi je da mu je kroz AVIOLET produzen zivot. Nije vazno koliko je avion star nego kako se odrzava. A tu momci iz JAT-tehnike rade odlican posao.
jattech
Ovde se navode samo tri Avioletova Boinga, a sta je sa cetvrtim operativnim avionom 737 koji takodje spada pod Aviolet?
Sloba
Bravo za Aviolet!
Darko
Da nije ovih rebrendiranih aviona ne znam bas kako bi odrzavali ostale linije. Malo malo pa im neki Airbus ispadne iz saobracaja.