BEG airport status
Objavljeni planovi Avioleta za predstojeću sezonu Ove godine za Aviolet je planirano tri Boinga 737

Objavljeni planovi Avioleta za predstojeću sezonu

Aviolet, čarter brend Er Srbije, prevoziće putnike i ovog leta, i to u pet zemalja u Evropi, na Mediteranu i u Severnoj Africi.

Prema saopštenju Er Srbije, Aviolet ima potvrđene letove ka pet zamalja, odnosno ka ukupno 19 destinacija. Ovog leta, ovaj čarter prevoznik će obavljati letove ka Turskoj, Grčkoj, Italiji, Španiji i Egiptu, a većina će biti obavljena u jeku sezone, između 15. juna i 15. septembra.

Kako navode iz Er Srbije, svoje letove Aviolet će obavljati sa tri rebrendirana i renovirana aviona Boing B737-300, sa ukupno 144 sedišta u ekonomskoj klasi. Podsećamo, u toku 2014. godine, Aviolet je obavio 520 povratnih letova i prevezao više od 90.000 putnika ka popularnim letnjim destinacijama.

Ovog leta, ovaj čarter prevoznik će obavljati letove ka Turskoj, Grčkoj, Italiji, Španiji i Egiptu
Ovog leta, ovaj čarter prevoznik će obavljati letove ka Turskoj, Grčkoj, Italiji, Španiji i Egiptu

Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, ovom prilikom je izjavio:

– Aviolet je predstavljen prošle godine i već je pokazao svoj potencijal da zadovolji potrebe ovog veoma važnog segmenta tržišta. Očekujemo još uspešniju letnju sezonu, tokom koje će Aviolet prevesti još veći broj putnika nudeći kvalitet putovanja, dodatu vrednost i iskustvo koje predstavljaju retkost na čarter letovima. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

"tri rebrendirana i renovirana aviona Boing B737-300, sa ukupno 144 sedišta"
Eto kako je neko ko se bavi PRom u Er Srbiji (nije greška na Tango SIksu, video sam original saopštenja) u suštini – nepismen. Ovako napisano, ispada da svaki aeroplan ima po 48 mesta. Ali dobro, takva nepreciznost u suštinski nepismenoj i primitivnoj sredini i nije mnogo bitna…

Odgovori
М

Сад кад је кренуо бизнис са Етихадом, Држава би морала да покрене и државну авиокомпанију АВИОГЕНЕКС и да им придода пар државних авиона остали од ЈАТ-а.Штета је да се угаси Авиогенекс.

Odgovori
Ma

A šte je generalni direktor želeo da kaže, mislim da nikome nije jasno.Ništa konretno nismo čuli , ali nism ni očekivali.

Odgovori
vl

Obozavam legendarni B-737 300, drago mi je da mu je kroz AVIOLET produzen zivot. Nije vazno koliko je avion star nego kako se odrzava. A tu momci iz JAT-tehnike rade odlican posao.

Odgovori
ja

Ovde se navode samo tri Avioletova Boinga, a sta je sa cetvrtim operativnim avionom 737 koji takodje spada pod Aviolet?

Odgovori
Sl

Bravo za Aviolet!

Odgovori
Da

Da nije ovih rebrendiranih aviona ne znam bas kako bi odrzavali ostale linije. Malo malo pa im neki Airbus ispadne iz saobracaja.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

bgd na: [ANALIZA] Stavljamo pod lupu kineski PVO sistem FK-3: Premijere pančevačkog Drugog raketnog diviziona

Nama treba bar deset baterija ovog sistema, koje postepeno ytrba dokupljivati. Videli smo na primeru Ukrajine da je napredne sisteme jako tesko unistiti.

22. May 2024.Pogledaj

Islander na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

@Purgacov @Raider Hvala na linkovima ..ovde sva prica zavrsava ..Pametnom dosta .. Da je bar pilot u mirovini Ivica Ivandic procitao ove linkove onda nebi ljude ostavavljao u nedoumici mozda da ili ne … Ili je veliki propust koji se nije smio dogoditi ili opet pilot je informacije davao onoliko koliko mu je HRZ dozvolio…

22. May 2024.Pogledaj

Zoran Vukosavljević na: [ANALIZA] Stavljamo pod lupu kineski PVO sistem FK-3: Premijere pančevačkog Drugog raketnog diviziona

Moguće da se kabine mogu pomerati u određenom sektoru. Takođe, nije isključeno ni da se ove "antenice" možda mogu pomerati po mesnom uglu. Sve ćemo to, u jednom trenutku, saznati detaljnije.

22. May 2024.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Stavljamo pod lupu kineski PVO sistem FK-3: Premijere pančevačkog Drugog raketnog diviziona

Još jedan odličan tekst autora, a i sam sistem je još uvek velika nepoznanica pa je dosta zanimljivo čitati/istraživati. Treba samo naglasiti da troposkater nije 1:1 zamena za LoS komunikaciju zbog propusnog opsega, gubitaka itd. Laički rečeno, mnogo manje informacija se može tako preneti. Još ostaje nepoznanica kako kineski IFF radi sa Thales modulima u…

22. May 2024.Pogledaj