BEG airport status
Aerodrom Nikola Tesla beleži rast u poslovanju u ovoj godini Najveći rast zabeležen u maju

Aerodrom Nikola Tesla beleži rast u poslovanju u ovoj godini

Aerodrom Nikola Tesla je u prvih pet meseci 2015. godine zabeležio rast u ključnim segmentima svog poslovanja – broju letova i putnika, količini prevezene robe. 

Broj prevezenih putnika u ovoj godini iznosi 1,68 miliona, što je za devet odsto više nego u istom prošlogodišnjem periodu. Beogradski aerodrom je imao 5 .016 letova u prvih pet meseci ili za 0,6 odsto više nego lane.

Rast je ostvaren i u segmentu prevoza robe. Beogradski aerodrom je u prvih pet meseci 2015. prevezao 4,6 miliona kilograma robe, što je za 20 % više nego prošle godine.

AB2015Porast
Rezultati poslovanja za prvih pet meseci 2014. i 2015. godini

Rast se naročito odnosi na mesec maj. Prevezen je 406.121 putnik, što je rast od šest odsto u odnosu na isti period prošle godine. Prevezeno  je i 1,2 miliona tona robe  ili 26 odsto više u odnosu na prošlogodišnji maj.

Aerodrom je povećao i broj kilograma prevezene pošte i to 51 % u prvih pet meseci, a u maju 58 odsto u odnosu na isti period 2014. godine.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlada na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Pravi covek za ovu poziciju,strucan,iskusan,odmeren i pre svega odlican profesionalac...

17. Jan 2025.Pogledaj

Marko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Svaka cast . Konacno ozbiljan i dokazan expert na celu ovako vazne ustanove . Moram da kazem da sam kao neko ko je 20 god proveo u avijaciji odusevljen.

17. Jan 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srednje transportne helikoptere pravi svega par zemalja na svetu. Da je to tako lako pravile bi ga i mnogo jače i bogatije zemlje od nas. Prosto, inženjerski kadar je vrlo ograničen a razvoj nenormalno košta.

17. Jan 2025.Pogledaj

Zaljubljenik na: Višenamenski helikopter S-92: Od naftnih platformi do prevoza predsednika SAD

Флајт летач H145 nikako nije zamena za Mi17, već pre dođe dopuna njemu (ili Mi17 dođe dopuna njima, zavisi kako postaviš šta je osnova vertikalnog transporta kod nas). Problem H215 leži u tome što nema rampu, pa nije potpuna zamena za Mi-17, koji kod nas praktičko predstavlja "teški" transportni helikopter prema trenutno stanju stvari (a…

17. Jan 2025.Pogledaj

Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

@Dragan Imate vi stručnjake, ali niko od nas stručnjaka nije vodio projekat razvoja helikoptera u prošlosti, a nema nas baš puno da mogu svi projekti u zemlji da stanu, da bi mi razvili helikopter, potrebne mašine i alate za proizvodnju, dobili licence za razvoj, licence za testiranje i da sve to bude iole isplativo i…

17. Jan 2025.Pogledaj