BEG airport status
Novi logo i sajt Jat Tehnike Redizajnirana "Tehnika"

Novi logo i sajt Jat Tehnike

„Jat Tehnika“ pustila je danas u rad redizajniranu Internet prezentaciju i predstavila svoj novi vizuelni identitet.

Bitan element osveženog izgleda je i novi logo koji je takođe danas prvi put predstavljen.

Kako su za naš portal rekli u ovoj kompaniji, redizajnirani segmenti novog vizuelnog identiteta bili su nešto što se od njih očekivalo:

– Nadamo se da ćemo kroz novi vizuelni prikaz i formu sajta koji će biti prilagođen i mobilnim uređajima našim klijentima, stručnoj i široj javnosti na najbolji način predstaviti naše aktivnosti, ponudu i standarde koje primenjujemo. Prezentacija će biti trojezična i putem nje će zainteresovani moći da prate novosti i druge zanimljivosti vezane za našu kompaniju.

8CA9E470-E61A-4190-9340-4900E03A7AC2

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

In

Prezentacija nije loša ali je engleski podjednako loš kao i na staroj. Zašto ne plate nekog kome je engleski maternji jezik da im to lepo napiše? Ima i gramatčkih grešaka, i grešaka u spelovanju a i konstrukcije rečenica su bukvalni prevodi sa srpskog što je potpuno suprotno engleskim konstrukcijama rečenica. Ja sa čitao deo „About us“ i to dosta loše izgleda, npr. kažu da oni „employ experienced stuff“. To ostavlja utisak neozbiljnosti i neznanja a očekuju da im neko poveri održavanje veoma skupih mašina od kojih nekome zavisi celokupan biznis. Pa šta ja da pomislim ako neko sa takvim broken English uzme da piše Maintenance Report koji će meni da pregledaju razne inspekcije.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj