BEG airport status
Expo Milano 2015: Er Srbija predstavlja koncept održivog razvoja u avio-operacijama Alitalia i Etihad Airways paviljon na izložbi Expo 2015 u Milanu.

Expo Milano 2015: Er Srbija predstavlja koncept održivog razvoja u avio-operacijama

Efikasna potrošnja goriva i pokušaj avio-industrije da smanji emisiju ugljen dioksida biće tema jedne od prezentacija kompanije Er Srbije (Air Serbia) na svetskoj univerzalnoj izložbi „Ekspo Milano 2015“. Predstavnici skoro 140 zemalja smenjivaće se u izlaganju u peridu od 1. maja do 31. oktobra. Srpski avio-prevoznik svoj rad predstvljaće od 14. do 20. maja.

Kako najavljuju iz kompanije Er Srbija, cilj jedne od prezentacija na izložbi Expo Milano 2015. biće predstavljanje koncepta održivog razvoja i usklađivanje rada srpskog avio-prevoznika sa ciljevima Međunarodne asocijacije za avio-saobraćaj (IATA) koji se odnose na smanjivanje emisije ugljen dioksida i postizanje ugljenične neutralnosti do 2050. godine.

– U okviru svog programa efikasne potrošnje goriva, Er Srbija ostvaruje rezultate kontrolom ključnih parametara, kao što su: masa aviona, čistoća spoljnih površina letelica kojom se održava aerodinamika, dužina letova i optimalna brzina aviona. Piloti i kopiloti ove avio-kompanije se stalno obučavaju kako bi što efikasnije postupali kako na zemlji tako i na nebu. – navode u kompaniji Er Srbija.

Od 14. do 20. maja Er Srbija će držati svakodnevne prezentacije na paviljonu Alitalije (Alitalia) sa kojom se nalazi u zajedničkoj grupi avio-kompanija u okviru brenda Etihad ervejz partner (Etihad Airways partner).

– Zaista je privilegija učestvovati na svetskoj izložbi zajedno sa našim partnerima u grupi i predstaviti dostignuća i inicijative naše avio-kompanije globalnoj publici. Ovo nije samo jedinstvena prilika da se poveća prepoznatljivost Er Srbije, već i još jedna platforma na osnovu koje svetu možemo da predstavimo našu zemlju, u potpunosti u skladu kako sa konceptom paviljona naše grupe “Povezivanje sveta”, tako i sa veoma značajnom glavnom temom ovogodišnje svetske izložbe. – rekao je generalni direktor Er Srbije Dane Kondić.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Kos na: [NAJAVA] Četvrti memorijal „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ na aerodromu Divci kod Valjeva

Veoma lep primer očuvanja uspomene i sećanja na velikog čoveka. Svaka čast na trudu organizatorima i domaćinima memorijala.

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Ova priča sa Indonezanima je smiješna ako je istinita. I Francuzima se ne može vjerovat, al ako je priča u vezi Indonezije istinita, stvarno treba prestati prodavati njima bilo što. Su-30 ne valja, Su-35, KF-21 ne valja, Rafale, ne valja. Neka oni lijepo sa "bracama" radu na KAAN. Hoće da kupuju 5-tu generaciju od zemlje…

19. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: FEINDEF 2025: Prvi prikaz modela Erbasove besposadne letelice SIRTAP, moguća španska nabavka turskog trenažnog aviona Hurjet

Kvalitet Izraelskih BPL je sigurno na višem nivou nego što je / što bi bilo na Evropskom, jer je Izrael ipak jedan od pionira ovakvih BPL. Ne bih rekao da je Srbija promašila. Ima tu još prilike za lokalnu proizvodnju kako pod Erbasom, tako pod Elbitom. Svakako BPL tržište postaje maglavito, jer ih više svako…

19. May 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

pa i nije morala, ima u ovom momentu na računima 6 milijarsi evra, kupila je na kredit radi sigurnosti i da ne angažuje svoje pare

19. May 2025.Pogledaj