BEG airport status
Avion Erbas A330-200 Katar ervejza u Beogradu ponovo 1. septembra Erbas A330-200 ponovo u Beogradu 1.septembra / Foto: Katar ervejz

Avion Erbas A330-200 Katar ervejza u Beogradu ponovo 1. septembra

Širokotrupni avion A330-200 kompanije Katar ervejz (Qatar Airways) saobraćao je 16. avgusta sa Aerodroma Nikola Tesla, a u Beograd ponovo dolazi 1. septembra.

Kako saopštavaju iz ove avio-kompanije, avion kojim se inače leti za i iz Beograda je 16. avgusta zamenjen duplo većim iz komercijalnih razloga. Tom prilikom za iskrcavanje i ukrcavanje putnika korišćena su dva avio-mosta.

IMG-20150816-WA0021

Širokotrupni avion A330-200 će prema trenutnom redu letenja Katar ervejza ponovo biti postavljen za saobraćaj sa Beogradom 1. septembra, iz istih razloga. Ova letelica ima ukupno 260 mesta konfiguracije 2-4-2 i nije čest prizor na beogradskom aerodromu.

Kompanija Katar ervejz je 1. jula ove godine uvela svakodnevne letove iz Beograda, odakle saobraća od 2012. godine.

IMG-20150816-WA0035
Širokotrupni avioni su retka slika na Aerodromu Nikola Tesla / Foto: Katar ervejz
[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

po

qatar je meni uvek imao jedan od najlepsih livery-a….

Odgovori

Ja i dalje ne kapiram odakle je leteo?

Odgovori
Sa

Već je poznato da korišćenje ovog aviona nije bilo uslovljeno prevelikim brojem putnika iz Dohe za Beograd, nego za Sofiju. Dakle, to što su oni koji prate dešavanja u domaćem avio saobraćaju, imali zadovoljsto da vide ovaj avion, je kolateralna korist potrebe ljudi koji su leteli iz Dohe za Sofiju. To će se ponoviti 1. septembra kad se, verovatno, ta ista grupa bude vraćala nazad, u Dohu.

ni

Doha to Belgrade via Sofia

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj