BEG airport status
Etihad ervejz pruža priliku pilotima partnerskih kompanija Prosečno vreme za potpunu obuku pilota u Etihad ervejzu iznosi tri godine, dok je u drugim kompanijama potrebno 10 do 15 godina / Foto: Etihad ervejz

Etihad ervejz pruža priliku pilotima partnerskih kompanija

Etihad ervejz daje priliku pilotima iz partnerskih avio-kompanija, a koji su privremeno raspoređeni u toj kompaniji, da pređu na ugovore na neodređeno vreme.

Pomenuti program privremenog raspoređivanja pilota pokrenut je u aprilu 2013. godine kao deo strategije međunarodnog razvoja Etihad ervejza. Do sada je oko 200 pilota, odabranih na osnovu letačkih sposobnosti i iskustva, privremeno raspoređeno u Etihad ervejz i to iz Erberlina, Alitalije, Džet ervejza, Siti lajnera, Darvin erlajna i Nikija.

Nakon uključivanja u program, ovi piloti prolaze kroz obuku, koja traje od tri do pet meseci. Ona uključuje uvodni program u kojem se piloti upoznaju sa standarnim letačkim procedurama Etihada, teorijsku obuku tehničkih veština, kao i praktičnu obuku na simulatoru leta. Svaki polaznik mora da prođe test na simulatoru da bi dobio licencu od Opšte službe za civilnu avijaciju UAE. Nakon kvalifikacije sledi početak linijskog treninga, gde se utvrđuje sposobnost za obavljanje dužnosti pilota Etihad ervejza.

Privremeno rapoređeni piloti u Etihad ervejzu imaju znatno brži razvoj karijere nego u drugim kompanijama, zbog ubrzanog razvoja kompanije i uvećavanja flote. Prosečno vreme za potpunu obuku pilota u ovoj kompaniji iznosi tri godine, dok je u drugim potrebno 10 do 15 godina za dostizanje tog nivoa.

– Stalno dokazujemo da je naša strategija partnerstava zaista pobednički poslovni model. Zajedno sa našim partnerima, razmenjujemo resurse, uključujemo programe razvoja flote, usklađujemo sposobnosti naših zaposlenih i razvijamo uspešne karijere. Naš program privremenog raspoređivanja pilota je toliko uzbudljiva i jedinstvena prilika za pilote širom naše grupe partnerskih avio-kompanija, od kojih mnoge imaju bogato iskustvo i strast za letenjem. U prilici smo da stavimo pilote u prvi plan savremene avijacije i sa nestrpljenjem očekujemo mnogo više pilota koji će se pridružiti našoj porodici – izjavio je predsednik i generalni direktor Etihad ervejza Džejms Hogan.

Stalnu poziciju u Etihad ervejzu do sada je dobio 21 bivši pilot Erberlina.

Takođe, ovaj prevoznik privremeno raspoređuje svoje pilote kod partnerskih avio-kompanija da bi stekli nova iskustva i proširili mogućnosti za razvoj karijere. Zahvaljujući ovom programu, četiri Etihadova pilota raspoređena su u Er Srbiju.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Al

Pre bih se moglo reci da su down grejdovani po kazni u Air Serbiu no da im je to neka privilegija .. Sad but true.. Koliko sam shvatio poenta programa je da odu u Etihad a ne iz njega u neku manju partnersku kompaniju.

Odgovori
av

Kad bi znao kakav im je status i zarada u AS, ne bih bas rekao da su tu po kazni…pilot je pilot od prvog dana kad sedne za komande, zavisi samo koju dozvolu i ovlascenje ima. Period od 3 do 5 godina u Etihadu je vezan za napredovanje u poziciju Kapetana.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Misko na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Hvala za tekst. Svi nas briju da budemo navijaci , rijetko ko da mislimo sire i sistemski.

12. Feb 2025.Pogledaj

Дарвин na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Odličan tekst, nadam se da ga je pročito i neko iz SMATSA. Pozdrav za Isu, za koga znam, ali ga nisam nikada upoznao.

11. Feb 2025.Pogledaj

max na: Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

Bilo bi super vidjeti i mali osvrt na budućnost ATC-a, npr SESAR. Ima li kakvih konkretnih rezultata ili je to još sve teorija?

11. Feb 2025.Pogledaj

Željko Tucaković na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Pa nemaju ni svi Francuski avioni taj IRST, ilit OSF, imaju samo neki noviji primerci od 2014-te pa na ovamo, srpski će imati

11. Feb 2025.Pogledaj