Er Srbija objavila je ostvarene rezultate u prvoj polovini 2015. godine. Ovaj avio-prevoznik je ostvario operativne prihode u iznosu od 95,5 miliona evra, što predstavlja rast od 29 procenata u odnosu na isti period prošle godine.
Kako saopštavaju iz Er Srbije, iako zimska sezona postavlja izazove u pogledu nivoa saobraćaja, broj prevezenih putnika u prvoj polovini godine iznosi 1,12 miliona putnika, što je za 19 posto više u odnosu na 2014. godinu. Kapacitet za prevoz putnika (proizvod ukupnog broja raspoloživih sedišta i ukupno pređenih kilometara) iznosio je 1,74 milijardi, a to je rast od 10 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Kada je reč o Er Srbija Kargu, ukupan obim prevezenog tereta je iznosio 1.763 tone, što je porast od 42 procenata, dok je prihod uvećan za 28 posto.
– Tokom prve polovine ove godine smo nastavili da ostvarujemo veoma dobre rezultate u skladu sa jasnim komercijalnim mandatom koji su postavila naša dva akcionara. Ovaj učinak je veoma dobar čak i kada se poredi sa ohrabrujućim rezultatima koje smo ostvarili u prvoj polovini prve kalendarske godine našeg poslovanja. Zadovoljni smo što naša poslovna strategija, koja predstavlja kombinaciju održivog i finansijski razboritog organskog rasta i razvoja putem proširenja kod-šer partnerstava, nastavlja da daje rezultate – izjavio je ovom prilikom generalni direktor Er Srbije, Dane Kondić.
Kako kažu iz Er Srbije, ovaj avio-prevoznik je nastavio da se fokusira na razvoj ljudskih resursa i na mogućnosti za zapošljavanje. U prvih 6 meseci 2015. godine, broj zaposlenih je uvećan za 269 novih profesionalaca. U ovom trenutku, 28 procenata zaposlenih Er Srbije ima manje od 30 godina, za razliku od 4 procenata koliko ih je pre dve godine bilo u bivšem Jat ervejzu.
Sveta
Polovičan finansijski „izveštaj“ sačinjen da prikrije stvarno finansijsko stanje u kompaniji. Rast prihoda za 29 % je smešan kada se uzme u obzir da ErSrbija iznajmljuje duplo više aviona i posada od Etihada nego prošle godine. Ne postoji avio kompanija u svetu koja je „pozitivna“ 1 avgusta pa nije ni Er Srbija. Ovo je samo zamagljivanje a prafi katastrofalni finansijski rezultati će se utvrditi na isteku petogodišnjeg „aranžmana“ u koji je Srbija uložila 300 miliona evra (u javni dug) a JAT sve evropske i američke slotove do kojih je Etihad došao džabe. Kolika je dobit Er Srbije kada se plate troškovi iznajmljivanja aviona, posada, tankovanje na Etihadovim „pumpama“ a onda sve podeli na pola. Okvirna računica je da će građani Srbije doplatiti „prodaju“ JATa za još bar 500 miliona evra na kraju „balade“