BEG airport status
Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

BEOGRAD – Er Srbija je najavila proširenje kod šer (codeshare) partnerstva sa svojim partnerom sa udelom u vlasništvu Etihad ervejzom, nacionalnom aviokompanijom Ujedinjenih Arapskih Emirata, ponudom letova između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, čime proširuje svoje prisustvo u Aziji.

 
 
air_serbia4
 
 
Kako stoji u današnjem saopštenju kompanije Er Srbija, nacionalni avioprevoznik je prema sporazumu stavio svoj „JU“ kod na letove Etihad ervejza između Abu Dabija i Singapura, a kompanija Etihad ervejz trenutno obavlja svakodnevne letove između Abu Dabija i Singapura avionom Erbas A320-200. Etihad ervejz i Er Srbija već imaju kod šer sporazum za letove između Beograda i Abu Dabija, po kome nude dva leta dnevno između ova dva grada. Na našem portalu je već bilo reči o pojedinostima vezanim za prirodu codeshare ugovora.

Kako je direktor nacionalnog avioprevoznika Dane kondić danas izjavio, proširenje kod šer sporazuma sa Etihadom pruša korisnicima usluga Er Srbije veći izbor i fleksibilnost putovanja između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, a karte mogu da se kupe od danas, 20. januara, 2015. godine. Pored Abu Dabija i Singapura, ovaj kod šer sporazum trenutno obuhvata još osam popularnih destinacija na mreži Etihad ervejza: Sidnej, Melburn, Brizbejn, Pert, Kuvajt, Bahrein, Kolombo i Sejšele.

-Drago nam je što u našu širu mrežu možemo da uvrstimo Singapur, ključni trgovački, finansijski i turistički centar Dalekog istoka. Unapređenje povezanosti i povećanje izbora za naše putnike podržava našu strategiju izgradnje vodeće aviokompanije u regionu sa širokom mrežom atraktivnih destinacija“.Smešten u Jugoistočnoj Aziji, Singapur je jedan od glavnih svetskih komercijalnih centara, sa četvrtim najvećim finansijskim centrom i jednom od pet najprometnijih luka na svetu. Singapur ima oko 5,4 miliona stanovnika, od kojih je oko dva miliona stranaca. – rekao je Kondić.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Go

    Pa kako da komentarišemo kada ne objavljujete sve komentare , pogotovo one gde vam je upućena umesna kritika.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Nisam rekao nebitno već sekundarno. Rafal se na radaru vidi pa se vidi. Veće ulaganje u sisteme elektronske zaštite, ometanja i razne mamce mu se više isplati nego komplikovanje oko cevke jer eto bode oči.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Aleksa, nema problema. Ako je trpanje ako se nešto prokomentariše jednom u šest meseci, ili godinu dana, neću raditi ni to. Gospodina mehaničara sam znao lično, porodice su nam bile kućni prijatelji, na žalost je pokojni, nije umeo ništa da uradi ni na svom, ni na bilo kom drugom autu, osim na par kamiona za…

    27. Nov 2024.Pogledaj

    Perko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    Ne ometa se to lako a i Francuzi imaju sopstvenih interesa po tom svetu pa su i ovaj mir dogovorili sa Libanom kojeg koliko toliko štite. Nije sve to crno belo.

    27. Nov 2024.Pogledaj

    алекса na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

    ikim - "vojnog mehaničara, koji je umeo da odradi generalku na motoru TAM-150, ali je morao da zove svog kolegu da mu rešava mehaničke probleme na Zastavi 101 (pričam o 80-tim godinama prošlog veka). Jebeš takvog mehanničara" Са овим си рекао све о свом знању. Ништа не знаш, а волиш да се трпаш. Свака ти…

    27. Nov 2024.Pogledaj