BEG airport status
LYBE 1712:00 Z 120°16KT CAVOK 18/08 Q1014 NOSIG=
Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

BEOGRAD – Er Srbija je najavila proširenje kod šer (codeshare) partnerstva sa svojim partnerom sa udelom u vlasništvu Etihad ervejzom, nacionalnom aviokompanijom Ujedinjenih Arapskih Emirata, ponudom letova između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, čime proširuje svoje prisustvo u Aziji.

 
 
air_serbia4
 
 
Kako stoji u današnjem saopštenju kompanije Er Srbija, nacionalni avioprevoznik je prema sporazumu stavio svoj „JU“ kod na letove Etihad ervejza između Abu Dabija i Singapura, a kompanija Etihad ervejz trenutno obavlja svakodnevne letove između Abu Dabija i Singapura avionom Erbas A320-200. Etihad ervejz i Er Srbija već imaju kod šer sporazum za letove između Beograda i Abu Dabija, po kome nude dva leta dnevno između ova dva grada. Na našem portalu je već bilo reči o pojedinostima vezanim za prirodu codeshare ugovora.

Kako je direktor nacionalnog avioprevoznika Dane kondić danas izjavio, proširenje kod šer sporazuma sa Etihadom pruša korisnicima usluga Er Srbije veći izbor i fleksibilnost putovanja između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, a karte mogu da se kupe od danas, 20. januara, 2015. godine. Pored Abu Dabija i Singapura, ovaj kod šer sporazum trenutno obuhvata još osam popularnih destinacija na mreži Etihad ervejza: Sidnej, Melburn, Brizbejn, Pert, Kuvajt, Bahrein, Kolombo i Sejšele.

-Drago nam je što u našu širu mrežu možemo da uvrstimo Singapur, ključni trgovački, finansijski i turistički centar Dalekog istoka. Unapređenje povezanosti i povećanje izbora za naše putnike podržava našu strategiju izgradnje vodeće aviokompanije u regionu sa širokom mrežom atraktivnih destinacija“.Smešten u Jugoistočnoj Aziji, Singapur je jedan od glavnih svetskih komercijalnih centara, sa četvrtim najvećim finansijskim centrom i jednom od pet najprometnijih luka na svetu. Singapur ima oko 5,4 miliona stanovnika, od kojih je oko dva miliona stranaca. – rekao je Kondić.
 
 

    Komentari

    G

    Pa kako da komentarišemo kada ne objavljujete sve komentare , pogotovo one gde vam je upućena umesna kritika.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    resurs na: Vulin obišao vojni aerodrom u Batajnici: plate pilota značajno “unapređene“, obnavlja se infrastruktura

    Koji monumentalni građevinski poduhvat, čoveče, trebale su im decenije da napokon stave dva dežurna aviona pod neku nastrešicu.

    17. Nov 2019.Pogledaj

    Bungi na: Ministarstvo odbrane odgovara Aleksandru Radiću i pojašnjava šta će raditi sa Orlovima iz Muzeja vazduhoplovstva

    Vojni analalitičar je jedno zanimanje, vazduhoplovni inžinjer drugo a vojni pilot nešto treće. Problem sa našim narodom je što u njemu sve vrvi od pametnjakovića a u stvari su mnogi nesposobnjakovići i više smetaju nego što pomažu.Što se tiče modernizacija Orla hajde da prepustimo ovoj dvojici poslednjih kao kompetetnijima da odluče.Svaka čast vojnim analitičarima ali…

    17. Nov 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: Montenegro airlines nabavlja Embraer E195 do travnja (aprila) 2020

    Jel ima neki link ili dokument koji ovo može dokazati? Ako je ovo istina što ste napisali (a ne kažem da nije), onda bi to bio smak svijeta za Montenegro i pod takvim uvjetima bila bi apsolutna i potpuna ludosta ući u tal sa Air Serbiom. U analizi mogućeg preuzimanja Montengra od Air Serbie u…

    17. Nov 2019.Pogledaj

    igor® na: Predstavnici Ministarstvо odbrane i Vojske Srbije na bojevom gađanju sistemom PVO Mistral, VS dobija dve verzije sistema

    @ Miloš77 Miloše, da bi S-400 bio gađan krstarećim projektilima mora se znati njegova pozicija pre dejstva S-400 a to samo amateri mogu sebi da dozvole. U slučaju scenarija kakav navodite, S-400 bi dejstvovao po grupaciji aviona i odmah bi se pakovao i bežao na novu lokaciju gde bi "ćutao" i čekao sledeći nalet i…

    17. Nov 2019.Pogledaj

    Send this to a friend