BEG airport status
Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

Proširenje kod šer sporazuma: Er Srbijom do Singapura

BEOGRAD – Er Srbija je najavila proširenje kod šer (codeshare) partnerstva sa svojim partnerom sa udelom u vlasništvu Etihad ervejzom, nacionalnom aviokompanijom Ujedinjenih Arapskih Emirata, ponudom letova između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, čime proširuje svoje prisustvo u Aziji.

 
 
air_serbia4
 
 
Kako stoji u današnjem saopštenju kompanije Er Srbija, nacionalni avioprevoznik je prema sporazumu stavio svoj „JU“ kod na letove Etihad ervejza između Abu Dabija i Singapura, a kompanija Etihad ervejz trenutno obavlja svakodnevne letove između Abu Dabija i Singapura avionom Erbas A320-200. Etihad ervejz i Er Srbija već imaju kod šer sporazum za letove između Beograda i Abu Dabija, po kome nude dva leta dnevno između ova dva grada. Na našem portalu je već bilo reči o pojedinostima vezanim za prirodu codeshare ugovora.

Kako je direktor nacionalnog avioprevoznika Dane kondić danas izjavio, proširenje kod šer sporazuma sa Etihadom pruša korisnicima usluga Er Srbije veći izbor i fleksibilnost putovanja između Beograda i Singapura, preko Abu Dabija, a karte mogu da se kupe od danas, 20. januara, 2015. godine. Pored Abu Dabija i Singapura, ovaj kod šer sporazum trenutno obuhvata još osam popularnih destinacija na mreži Etihad ervejza: Sidnej, Melburn, Brizbejn, Pert, Kuvajt, Bahrein, Kolombo i Sejšele.

-Drago nam je što u našu širu mrežu možemo da uvrstimo Singapur, ključni trgovački, finansijski i turistički centar Dalekog istoka. Unapređenje povezanosti i povećanje izbora za naše putnike podržava našu strategiju izgradnje vodeće aviokompanije u regionu sa širokom mrežom atraktivnih destinacija“.Smešten u Jugoistočnoj Aziji, Singapur je jedan od glavnih svetskih komercijalnih centara, sa četvrtim najvećim finansijskim centrom i jednom od pet najprometnijih luka na svetu. Singapur ima oko 5,4 miliona stanovnika, od kojih je oko dva miliona stranaca. – rekao je Kondić.
 
 

    Komentari

    G

    Pa kako da komentarišemo kada ne objavljujete sve komentare , pogotovo one gde vam je upućena umesna kritika.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Boban na: [ANALIZA] Budžet vojne avijacije SAD za 2021. godinu

    Kako mi se cini, sve vojske sveta idu na smanjenje svojih armija. Da li je to manja zaiteresovanost ljudi za vojni poziv, ili sve manje ljudi koji su sposobni za vojsku, ili nemanje para, ili nesto sasvim cetvrto.

    24. Mar 2020.Pogledaj

    LDDU na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Letove ima samo šest aerodroma regije

    Ma kakvo otvaranje DBV?? 18 zaraženih djelatnika ZL DBV trenutačno. Među njima vatrogasci, security i čistačice. Testiranja za ostale se ne provode, stoje doma i međusobno javljaju kako su. Dok nemaš sve simptome za koje doktori misle da ih trebaš imati - nema testiranja! Otvaranje i rad ZL DBV bi došlo u obzir samo sa…

    24. Mar 2020.Pogledaj

    vesko na: [ANALIZA] Kako bi Belorusija mogla pomoći Srbiji u obnovi raketnih jedinica za protivvazduhoplovna dejstva

    Po meni PVO Srbije bi trebao da se bazira iskljucivo na ruskim sistemima.Ja ni ove mistrale od Francuza kupio ne bih koliko god da su dobri.Ne mogu da zaboravim da je iznad moje Podgorice 99 letjeo i francuski Miraz.Rusi ako nesto prave najbolje na svijetu to je PVO i raketni sistemi uopste.Sosna idealna zamjena za…

    24. Mar 2020.Pogledaj

    vesko na: [ANALIZA] Kako bi Belorusija mogla pomoći Srbiji u obnovi raketnih jedinica za protivvazduhoplovna dejstva

    Izraelski piloti su Kub sistem nazvali Tri prsta smrti toliko je Kub bio neefikasan kada je proizveden i uveden u upotrebu.

    24. Mar 2020.Pogledaj

    Send this to a friend