BEG airport status
Er Srbija Kargo potpisuje memorandum o razumevanju sa Global Lodžistik Netvork

Er Srbija Kargo potpisuje memorandum o razumevanju sa Global Lodžistik Netvork

BEOGRAD – Sektor za prevoz tereta Er Srbije, Er Srbija Kargo, objavio je da je potpisao Memorandum o razumevanju sa kompanijom Global Lodžistiks Netvork (GLN). Memorandum o razumevanju će omogućiti tešnju povezanost i saradnju Er Srbije Kargo i GLN-a sa ciljem da se klijentima pružanji više opcija i omogući razvoj poslovnih prilika.

 
 
screenshot
 
 
Prema saopštenju Er Srbije, Memorandum o razumevanju označava bitan korak za globalna komercijalna nastojanja Er Srbije u sektoru prevoza tereta, jer će njime Er Srbija Kargo sada moći da pruži svoje usluge većem broju klijenata širom sveta, kao i da ponudi veću mogućnost izbora i unapređen pristup rešenjima za globalni transport, potvrđujući globalni domet svojih proizvoda i usluga u oblasti prevoza tereta.

Ovom prilikom Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, izjavio je:

– U narednim godinama, prevoz tereta će biti područje značajnog rasta za našu granu privrede, pa putem sklapanja pravih partnerstava Er Srbija kargo gradi svoj kapacitet da ispuni ovaj potencijal, razvijajući se u regionalnog lidera u svom sektoru. To ćemo moći da ostvarimo samo doslednim odgovorima na potrebe naših klijenata kroz proaktivni pristup uslugama, dosezanjem što većeg broja klijenata širom sveta i kreiranjem ponude koja uvek pruža veću mogućnost izbora i fleksibilnost. Očekujemo blisku saradnju sa GLN mrežom na unapređeni način, gradeći na osnovama saradnje koju već imamo sa nekim članicama GLN-a. –

Global Lodžistik Netvork, osnovan 2003. godine sa sedištem u Sjedinjenim Američkim Državama, je organizacija sertifikovana po standardu ISO9001:2008, koja obuhvata vodeće nezavisne kompanije širom sveta specijalizovane za oblast logistike – što uključuje i špeditere, posrednike u transportu i povezane kompanije – koje sve rade zajedno u okviru jedne mreže. Članice GLN-a imaju 639 predstavništva u 320 gradova u 124 države i ostvaruju ukupan godišnji prihod od 9,9 milijardi dolara i zapošljavaju ukupno 28.881 iskusnog i osposobljenog radnika koji obradi preko 3 miliona pošiljki godišnje.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ko

Ljudi da li je moguce da objavljujete vest o memorandumu o saradnji sa GLN?!?!?
Da li Vi znate sa ej GLN?
Kakav amaterizam u nasoj aviokompaniji…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj