BEG airport status
ONE Aviation: Jedan menadžerski tim za proizvodnju aviona Eclipse 550 i Kastrel K350 Kompanija ONE Aviation najavila i proizvodnju novih aviona

ONE Aviation: Jedan menadžerski tim za proizvodnju aviona Eclipse 550 i Kastrel K350

Eclipse Aerospace i Kestrel Aircraft udružili su se i osnovali  korporaciju ONE Aviation. Zamisao je da se u okviru nje dizajniraju, razvijaju i proizvode avioni koji bi bili vodeći u okviru svojih klasa. Ovo se, pre svega, odnosi na dvomotorni Eclipse 550 i jednomotorni turboprop Kestrel K350.

Avion Eclipse koji se trenutno proizvodi pionir je u VLJ (Very Light Jet) segmentu. Njegova vrednost iznosi oko 3 miliona dolara. Uz mogućnost da leti na 41.000 ft uz upotrebu auto-throttle tehnologije, Eclipse se može smatrati jednim od najefikasnijih letelica u svojoj klasi kada je u pitanju potrošnja gorica. Takođe, sa flotom od preko 300.000 sati letenja bez ozbiljinjih incidenta, ovaj avion jedan je od najsigurnijih na svetu.

Kestrel K350 koji se trenutno nalazi u fazi razvoja, trebalo bi da značajno utiče na promene u industriji kada je reč o tržištu jednomotornih turboprop aviona, najavljuju u korporaciji One Aviation.

Planirano je da obe serije ovih aviona budu dostupnije korisnicima generalne avijacije.

– Osećam se privilegovanim što vodim ovaj tim vazduhoplovnih profesionalaca. Planiramo da povećamo proizvodnju Eclipse VLJ-a, razvijemo Kestrel i izgradimo paket proizvoda generalne avijacije bez premca u industriji. – rekao je direktor ONE Aviationa Alan Klapmajer.

On je dodao da će korporacija biti fokusirana na pronalaženje boljih performansi – od inovacija unutar aviona do razvijanja sistema za obuke i servisa za podršku kupcima. Kako bi postigli svoju maksimalnu efikasnost, u ovoj korporaciji najavljuju da će lanac snabdevanja, marketinga i prodaje za avione Kastrel i Eclipse voditi jedan tim menadžera.

– Verujem da će naše sadašnje, ali i buduće mušterije ceniti Alanovu viziju kao i njegovo ranije iskustvo u vođenju projektovanja, razvijanja i proizvodnje jednog od najuspešnijih programa na svetu. On poznaje naše mušterije. Takođe, Alan je prepoznatljiv u industiji kao inovativan lider. – rekao je predsednik korporacije ONE Aviation Mejson Holend.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Uporno pisete bedastoce, ne postoji AESA antena u smislu kako vas par ovde tvrdoglavo insistira. Jel razumete kako je konstruisan AESA radar? Na AESA radaru svaki individualni TR modul poseduje prijemnik i predajnik, izvor napajanja i parce metala koje u x bandu predstavlja antenu ekskluzivno za taj modul. Snaga recimo oko 70W. Rafale AESA poseduje…

22. May 2024.Pogledaj

Sivi na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Pa sam Thales potvrdio napismeno da je Hrvatska korisnik AESA radarskih sistema na svojim Rafalima a ovdje se jos toljage vade oko toga... Ljudi cemu tolika paranoja oko 12 masina?

22. May 2024.Pogledaj

Слободан321 na: Nabavka borbenih aviona za Srbiju: Nemamo izbora da Rafale platimo skuplje i od Katara?

Пе Ду Ајд да се мало вратимо у реалност. Шта ће ти Ферари од 2,5 милиона € кад немаш пара да га региструјеш и да му напуниш резервоар,а ни гаражу да га паркираш. Што се Украјине тиче мислим да је свима јасно да су дронови и БПЛ апсолутно прве "звезде" овог рата. Од најубојитијег Лансета…

22. May 2024.Pogledaj

Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

>> Jeidni prodor rujama je omogucilo zrakoplovstvo, razbijajuci ukrajinsku obranu planirajućim bombama Ukrajinci su popustili prosto zbog nedostatka svega, i PVO raketa i artiljerijskih granata i nesprovodjenja mobilizacije, a ne zbog nekakvih krmaca sa sklepanim krilima koje pogadjaju verovatno ono CEP 100 metara. Front u Ukrajini nije takav da vojnici sede jedan do drugog u…

22. May 2024.Pogledaj

Yoda na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Malo previše besmislena polemika oko toga da li Rafali imaju aesa ili pesa radare - državi kojoj takva avijacija nema ni potrebe u dubini NATO saveza, ali su odlučili da im treba, pa ako im trenutno fali - dobiće ono što su spremni da plate i to čitav paket opreme osim one za nuklearna dejstva.…

22. May 2024.Pogledaj