BEG airport status
ONE Aviation: Jedan menadžerski tim za proizvodnju aviona Eclipse 550 i Kastrel K350 Kompanija ONE Aviation najavila i proizvodnju novih aviona

ONE Aviation: Jedan menadžerski tim za proizvodnju aviona Eclipse 550 i Kastrel K350

Eclipse Aerospace i Kestrel Aircraft udružili su se i osnovali  korporaciju ONE Aviation. Zamisao je da se u okviru nje dizajniraju, razvijaju i proizvode avioni koji bi bili vodeći u okviru svojih klasa. Ovo se, pre svega, odnosi na dvomotorni Eclipse 550 i jednomotorni turboprop Kestrel K350.

Avion Eclipse koji se trenutno proizvodi pionir je u VLJ (Very Light Jet) segmentu. Njegova vrednost iznosi oko 3 miliona dolara. Uz mogućnost da leti na 41.000 ft uz upotrebu auto-throttle tehnologije, Eclipse se može smatrati jednim od najefikasnijih letelica u svojoj klasi kada je u pitanju potrošnja gorica. Takođe, sa flotom od preko 300.000 sati letenja bez ozbiljinjih incidenta, ovaj avion jedan je od najsigurnijih na svetu.

Kestrel K350 koji se trenutno nalazi u fazi razvoja, trebalo bi da značajno utiče na promene u industriji kada je reč o tržištu jednomotornih turboprop aviona, najavljuju u korporaciji One Aviation.

Planirano je da obe serije ovih aviona budu dostupnije korisnicima generalne avijacije.

– Osećam se privilegovanim što vodim ovaj tim vazduhoplovnih profesionalaca. Planiramo da povećamo proizvodnju Eclipse VLJ-a, razvijemo Kestrel i izgradimo paket proizvoda generalne avijacije bez premca u industriji. – rekao je direktor ONE Aviationa Alan Klapmajer.

On je dodao da će korporacija biti fokusirana na pronalaženje boljih performansi – od inovacija unutar aviona do razvijanja sistema za obuke i servisa za podršku kupcima. Kako bi postigli svoju maksimalnu efikasnost, u ovoj korporaciji najavljuju da će lanac snabdevanja, marketinga i prodaje za avione Kastrel i Eclipse voditi jedan tim menadžera.

– Verujem da će naše sadašnje, ali i buduće mušterije ceniti Alanovu viziju kao i njegovo ranije iskustvo u vođenju projektovanja, razvijanja i proizvodnje jednog od najuspešnijih programa na svetu. On poznaje naše mušterije. Takođe, Alan je prepoznatljiv u industiji kao inovativan lider. – rekao je predsednik korporacije ONE Aviation Mejson Holend.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj