BEG airport status
Wizz Air prvi put imenovao ženu za baznog kapetana Andrea Litesku je prva žena šef pilota u Rumuniji

Wizz Air prvi put imenovao ženu za baznog kapetana

Andrea Litesku  je prva  žena koja je postala bazni kapetan (šef pilota u bazi) u kompaniji Viz er (Wizz Air), a ujedno je i prva žena šef pilota u Rumuniji. Od ovog meseca ona će raditi u bazi Viz era na aerodromu Otopeni u Bukureštu.

Litesku je diplomac Rumunske akademije za vazdušni saobraćaj i vazduhoplovni inžinjering Univerziteta u Bukureštu. Karijeru pilota počela je na Boeingu 737.

U Viz er je došla u aprilu 2011. godine na mesto starijeg kopilota. U novembru 2013. postala je kapetan i od tada se nalazi u bukureštanskoj bazi.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ma

Draga Dina,

Mozda ovo nije los trenutak da napisete nesto i o Vesni Bucan 1. zeni kapetanu na saobracajnom avionu iz Srbije. Da ako vec hvalimo komsijsko malo ne zaboravimo i nase :)
Unapred se izvinjavam ako je iz Srbije neka od dama bila kapetan na soabracajnom avionu pre Vesne, koliko je meni poznato (a nazalost zene su novija istoja u cockpitu saobracajnih aviona kod nas) Vesna je prva. Za svaki ponos, bez daljnjeg.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj