BEG airport status
Aero East na „Partneru 2015“: Prvi izvozni posao za Libiju, promocija vojnih programa razvoja Milorad Matić pored 750C modela izloženog na "Partneru". Foto: Dragan Trifunović

Aero East na „Partneru 2015“: Prvi izvozni posao za Libiju, promocija vojnih programa razvoja

Fabrika aviona „Aero East Europe“ iz Kraljeva prvi put je izašla u javnost sa civilnim i vojnim programom.

„Partner 2015“ bio je prilika da, u saradnji sa javnim preduzećem Jugoimport SDPR, predstave koncept SILA-e 750C u UAV/UCAV varijanti.

Milorad Matić, vlasnik kompanije, naglasio nam je da  „Aero East“ još uvek nema vojni program u punom smislu te reči ali da će vojna -750C, nada se, biti izrađena kao prototip do sledećeg „Partnera“ – dakle za dve godine.

U ovoj verziji letelice kokpit dele pilot i operator aero-foto sistema. Foto: Dragan Trifunović
U ovoj verziji letelice kokpit dele pilot i operator aero-foto sistema. Foto: Dragan Trifunović

Centralni deo svog izložbenog prostora kompanija je posvetila avionu SILA 750C (Cruiser), VLA letelici proizvedenoj po PART 21 standardima. To je jedna od ukupno 140 letelica koju su u „Aero Eastu“ proizveli ili sastavili za 10 godina postojanja.

Avion koji je bio izložen modifikovan je za aero-foto snimanja, pogonjen je Rotaxom 912 (sa direktnim ubrizgavanjem) i predstavlja trenutno poslednji tehnološki domet kraljevačke fabrike kojim su za nekoliko klijanata već tri godine unazad obavljali ovu vrstu usluga iz vazduha.

Milorad Matić nam je tokom „Partnera“ detaljnije predstavio 750C u ovoj verziji i ekskluzivno ispričao detalje o prvom izvoznom poslu koji je realizovao u Libiji:

 
 
Sve izveštaje sa ovogodišnjeg „Partnera“ možete pogledati u posebnoj sekciji klikom na baner:

Partner2015Post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Citao sam dosta i napisao za Sila 450 , nadam se da ce biti jos bolje resenje Sila 750 . Prateci tekstove na internetu radi se o ozbiljnom projektu koji obecava.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj