BEG airport status
Aero East na „Partneru 2015“: Prvi izvozni posao za Libiju, promocija vojnih programa razvoja Milorad Matić pored 750C modela izloženog na "Partneru". Foto: Dragan Trifunović

Aero East na „Partneru 2015“: Prvi izvozni posao za Libiju, promocija vojnih programa razvoja

Fabrika aviona „Aero East Europe“ iz Kraljeva prvi put je izašla u javnost sa civilnim i vojnim programom.

„Partner 2015“ bio je prilika da, u saradnji sa javnim preduzećem Jugoimport SDPR, predstave koncept SILA-e 750C u UAV/UCAV varijanti.

Milorad Matić, vlasnik kompanije, naglasio nam je da  „Aero East“ još uvek nema vojni program u punom smislu te reči ali da će vojna -750C, nada se, biti izrađena kao prototip do sledećeg „Partnera“ – dakle za dve godine.

U ovoj verziji letelice kokpit dele pilot i operator aero-foto sistema. Foto: Dragan Trifunović
U ovoj verziji letelice kokpit dele pilot i operator aero-foto sistema. Foto: Dragan Trifunović

Centralni deo svog izložbenog prostora kompanija je posvetila avionu SILA 750C (Cruiser), VLA letelici proizvedenoj po PART 21 standardima. To je jedna od ukupno 140 letelica koju su u „Aero Eastu“ proizveli ili sastavili za 10 godina postojanja.

Avion koji je bio izložen modifikovan je za aero-foto snimanja, pogonjen je Rotaxom 912 (sa direktnim ubrizgavanjem) i predstavlja trenutno poslednji tehnološki domet kraljevačke fabrike kojim su za nekoliko klijanata već tri godine unazad obavljali ovu vrstu usluga iz vazduha.

Milorad Matić nam je tokom „Partnera“ detaljnije predstavio 750C u ovoj verziji i ekskluzivno ispričao detalje o prvom izvoznom poslu koji je realizovao u Libiji:

 
 
Sve izveštaje sa ovogodišnjeg „Partnera“ možete pogledati u posebnoj sekciji klikom na baner:

Partner2015Post

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Pe

Citao sam dosta i napisao za Sila 450 , nadam se da ce biti jos bolje resenje Sila 750 . Prateci tekstove na internetu radi se o ozbiljnom projektu koji obecava.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj

Tomix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Ovaj dvomotorni moze da puca na mesto bivseg AN-2 aviona. Dok jednomororac moze da zameni stare utve. Srbija je od pamtiveka imala proizvodnju aviona, i trebali bi i sad pokusati osvojiti proizvodnju ovih lakih letelica kako za vojnu tako i za civilnu upotrebu.

13. Dec 2024.Pogledaj

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Branko Mnogo, mnogo je jeftinije. Brodovi se natovare sa desetinama hiljada tona tereta (najveći i sa stotinama hiljada tona) i tvojih 40 tona je ništa, kamičak. Kao da upoređujemo prenos bombone i velikog džaka brašna u rukama. Avion troši ogromnu količinu goriva + ostali troškovi a preveze samo tih 40t, svi troškovi otpadaju na taj…

13. Dec 2024.Pogledaj