BEG airport status
Nove „tarife po izboru“ u Etihad ervejzu Nove strukture cena omogućiće veći izbor prilikom kupovine karata.

Nove „tarife po izboru“ u Etihad ervejzu

Etihad ervejz uvodi nove „tarife po izboru“ od 14. septembra ove godine, zahvaljujući kojima će putnici moći da prilagode rezervaciju svojim individualnim potrebama. Uvođenjem nove strukture cena, putnicima će biti omogućen veći izbor prilikom kupovine karata.

Nove „tarife po izboru“ se međusobno razlikuju u pogledu fleksibilnosti, dozvoljenog besplatnog prtljaga i uključenih pogodnosti. Ova nova politika prevoza pruža veću standardizaciju strukture dozvoljenog besplatnog prtljaga, a istovremeno smanjuje trošak dodatnog prtljaga na većini linija. Trošak dodatnog komada prtljaga težine 23 kg će na nekim linijama biti smanjen do 90 procenata, uz dodatno smanjenje do 30 posto ako se za dodatni prtljag plati unapred direktno kod Etihad ervejza najkasnije 24 sata pre leta.

Uvođenjem novih tarifa, struktura Ekonomske klase obuhvatiće opcije Economy Breaking Deals, Economy Saver, Economy Value i Economy Freedom. Biznis klasa obuhvata opcije Business Breaking Deals, Business Saver i Business Freedom, dok će u Prvoj klasi postojati samo jedna kategorija – Freedom.

– Na ovaj način u stvari želimo da omogućimo veći izbor. U većini delatnosti postoji nastojanje da se korisnicima omogući da sebi prilagode različita iskustva i po tome se ne razlikujemo od drugih. Kada se radi o rezervaciji leta, nisu potrebe svih putnika iste. Neki gosti žele da putuju sa manje prtljaga i u okvirima određenog budžeta, dok drugi traže mogućnost da odluku o putovanju  donesu u poslednjem trenutku, da ponesu dodatni prtljag i da skupe više milja. Na primer, ako gost želi veću fleksibilnost, više prtljaga i prioritet prilikom prijave na let, on može da izabere opciju Economy Freedom – rekao je ovom prilikom komercijalni direktor Etihad ervejza, Piter Baumgartner.

Nova fleksibilna tarifna struktura će biti dostupna putem svih prodajnih kanala Etihad ervejza, uključujući i zvanični internet sajt avio-kompanije (etihad.com), poslovnice i globalni kontakt centar, kao i turističke agencije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

DW na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Znajući kako se u Srbiji odlučuje, verovatno neće biti presudne tehničke karakteristike aviona. Uzgred, zašto ne razmotriti i češki L-159?

20. May 2025.Pogledaj

Александар na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

1- Ко и зашто свесно све ово ради . 2- Орлови по медијима наводно модернизовани а нису предати на употребу ? 3- Уместо 50 Ј10 ЦЕ и брда ПЛ 15 и ПЛ10 ми узимамо Рафале на које сви живи кукају па и пилоти Рвацке и механичари . 4- Уместо рафала могао је и Грипен због…

20. May 2025.Pogledaj

Jovan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Sreća da T6 vodi računa mada da li iko može pomisliti da će se sa analogije sesti u digitalni kokpit e moji stručnjaci

20. May 2025.Pogledaj

Milojica na: [ANALIZA] Srbija odlučila da 70% troška nabavke Rafala finansira kreditom francuskih banaka

Kredit se uzima jer je nasa drzava sposobna i ugledna da radi sa najboljim svedskim bankama. Vazno je da pare kruze, da se obrcu a ne da stoje! Pare se prave kad se obrcu.

20. May 2025.Pogledaj