BEG airport status
Prvo krilo za Erbas A350-1000 ušlo u proizvodnju Krilo za Erbas A350-1000 dugo je 32 metara i 6 metara široko / Foto: Erbas

Prvo krilo za Erbas A350-1000 ušlo u proizvodnju

Krila za prvi Erbas A350-1000, potpuno novu širokotrupnu letelicu, ušla su u proces montaže u Brautonu, u Severnom Velsu. Ovo krilo, 32 metara dugo i 6 metara široko, je najveći pojedinačni deo napravljen od kompozitnog materijala od karbonskih vlakana u upotrebi u civilnom vazduhoplovstvu.

Krila za Erbas A350-1000 su dizajnirana u Filtonu u Erbasovom postrojenju, gde su dizajnirani i testirani i neki drugi sistemi, poput sistema goriva i stajnog trapa. Ova krila imaju isti raspon kao krila za A350-900, ali je 90 procenata delova izmenjeno. Naime, izlazna ivica je proširena da bi povećala krilo u cilju dodatne nosivosti i doleta.

Ova krila čine letelicu bržom i tišom. Njihov dizajn uključuje i nekoliko aerodinamičnih karakteristika, uključujući i novo napredno predrkrilce i nova napredna zakrilca, koja povećavaju efikasnost letelice na malim brzinama. A350 XWB može različito pokretati pretkrilca i zakrilca na krilima, tako optimizirajući profil krila i obezbeđujući bolju kontrolu opterećenja, radi poboljšanja efikasnosti na velikim brzinama.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Tomix na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Mi ćemo to uzeti ko bi drugi. Oklopnjaci nam trebaju što za rezervu ili modernizaciju. Artiljerija je dobro došla. Od aviona verovatno da nema ništa al možda mogu da se iskoriste bat za delove. Game su mi zanimljive par kom sigurno može da se osposobi.

06. Feb 2025.Pogledaj

Grga na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Novi školski avion i heli će se sigurno jednog dana kupovati, ali zašto ne iskoristiti priliku i dopuniti stokove rezervnih delova za G4 i Gazele kad se već nude? Tu sigurno ima nekih korisnih stvari koje se vše ne proizvode a mogu da nam znače.. Realno najveću korist od svega ovoga što se prodaje bi…

06. Feb 2025.Pogledaj

Jordan na: Prikazan prvi Rafal za Ujedinjene Arapske Emirate, Bugarskoj predat prvi F-16 Blok 70

Na ovom video snimku, oko 00:28 se vidi avion sa prednje strane i meni se čini da se vidi FSO: https://www.wam.ae/en/article/15e80t5-ministry-defence-receives-first-patch-french

06. Feb 2025.Pogledaj

Jordan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

@Zaljubljenik Amerikanci imaju više helikoptera nego sve ostale zapadne armije (armije koje koriste zapadno naoružanje) zajedno, 5000 Apache, 2000 Black Hawk itd. Da je neki drugi zapadni helikopter, uključujući i H-125 značajno optimalniji za trening, Amerikanci bi ga verovatno koristili. Osnovna prednost H-125 je cena sata leta, jednomotorni H-125 je verovatno dva puta jeftiniji za…

06. Feb 2025.Pogledaj

Null na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Bofors..nikada ne zastereva trebalo bi ih kupiti..ne traze hleba

06. Feb 2025.Pogledaj