BEG airport status
Prvo krilo za Erbas A350-1000 ušlo u proizvodnju Krilo za Erbas A350-1000 dugo je 32 metara i 6 metara široko / Foto: Erbas

Prvo krilo za Erbas A350-1000 ušlo u proizvodnju

Krila za prvi Erbas A350-1000, potpuno novu širokotrupnu letelicu, ušla su u proces montaže u Brautonu, u Severnom Velsu. Ovo krilo, 32 metara dugo i 6 metara široko, je najveći pojedinačni deo napravljen od kompozitnog materijala od karbonskih vlakana u upotrebi u civilnom vazduhoplovstvu.

Krila za Erbas A350-1000 su dizajnirana u Filtonu u Erbasovom postrojenju, gde su dizajnirani i testirani i neki drugi sistemi, poput sistema goriva i stajnog trapa. Ova krila imaju isti raspon kao krila za A350-900, ali je 90 procenata delova izmenjeno. Naime, izlazna ivica je proširena da bi povećala krilo u cilju dodatne nosivosti i doleta.

Ova krila čine letelicu bržom i tišom. Njihov dizajn uključuje i nekoliko aerodinamičnih karakteristika, uključujući i novo napredno predrkrilce i nova napredna zakrilca, koja povećavaju efikasnost letelice na malim brzinama. A350 XWB može različito pokretati pretkrilca i zakrilca na krilima, tako optimizirajući profil krila i obezbeđujući bolju kontrolu opterećenja, radi poboljšanja efikasnosti na velikim brzinama.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Pavle na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Verovatno si gledao na licu mesta, ili nedobog obavestavao? Za prvo ne verujem, za drugo se ne bih zacudio nimalo.

09. Dec 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

@MArkus1463: Da, povećavaju daljinu na oko 60 km, pod uslovom da Su-34 leti visoko, i da u okolini sigurno nema neki ukrajinski S-300. Su-34 može da ponese 4 MPK/UMPK FAB-500. Ali i sam manevar izbacivanja bombi troši zmaj aviona, a učinak im je minimalan, jer ih je većina nevođena.

09. Dec 2023.Pogledaj

SheikhZayeb na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Većina tih "vođenih" bombi su zapravo modifikovane FAB-250 sa kontaktnim upaljačem, nemaju nikakvo navođenje i većina ih promaši cilj za 500 m minimum. Tek nedavno su počeli da stavljaju GPS navođenje, ali Ukrajinci su u stanju da ih ometaju. Zanimljivo je da je na je na ostacima jedne UMPK nađen GPS prijemnik, koje proizvodi firma…

09. Dec 2023.Pogledaj

НЛОС na: [RAT U UKRAJINI] Ukrajinci traže raznovrsniju i obimniju vojnu pomoć, Rusi sve sposobniji u vazdušnim udarima sa distance

Од свих ваших 5000 коментара, овај о лаком распознавању макета 99' је убедљиво највећи нонсенс.

09. Dec 2023.Pogledaj