BEG airport status
Krešimir Kučko: Restruktuiranje je veliki izazov za Kroaciju Erlajns Kučko, panelista na CAPA konferenciji u Dablinu

Krešimir Kučko: Restruktuiranje je veliki izazov za Kroaciju Erlajns

O pitanju opstanka malih i srednjih mreža aviokompanija i tradicionalnih avio-prevoznika nedavno je kao jedan od panelista na CAPA konferenciji govorio direktor Kroacije Erliajns Krešimir Kučko.

– Trenutno prolazimo kroz fazu restruktuiranja. Pritisak Evropske komisije sa jedne strane i domaćeg zakonodavstva sa druge, stavlja nas u nezavidan položaj u odnosu na konkurenciju. Ovo se naročito odnosi na kompanije koje nisu iz zemalja članica EU, ali lete na istim rutama kao i mi. Takođe, daleko kasnije smo počeli da primenjujemo dogovor o otvorenom nebu. Zbog toga je restruktuiranje veliki izazov za nas. Planiramo da ga završimo ove godine. – rekao je Kučko.

 

Kod šer letovi Podgorica-Zagreb?

O budućim planovima kompanije Kroacija Erlajns imali smo priliku da čitamo sredinom aprila kada su mediji preneli vest o sklapanju strateškog partnerstva između ove i crnogorske kompanije Montenegro Erlajns.

Hrvatska kompanija niti je potvrdila niti demantovala ovakve navode. Ono što se za sada zna je da je o mogućoj saradnji počelo da se govori nakon što su se dve strane sastale sa crnogorskim ministrom za transport i pomorstvo, Ivanom Brajovicćem u Podgorici. Kako se navodi, tada su dogovoreni kod šer letovi između Podgorice i Zagreba koji bi se lansirali ove zime. Montenegro Airlines je izabran za operating carriera.

Letovi će vremenski biti povezani sa rutama hrvatskog prevoynika ka Briselu, Kopenhagenu, Minhenu i Amsterdamu.

Prema ocenama Montenegro Erlajnsa, nova usluga će poboljšati veze između dve susedne zemlje, a nova saradnja će izgledati tako što će Kroacija Erlajns obezbediti logističku podršku za nove trase, dok će crnogorska kompanija uživati određene povoljnosti na zagrebačkom aerodromu kao što su popusti na usluge.

Važna je i činjenica da crnogorski prevoznik neće imati konkurenciju na trasi, jer je Kroacija Erlajns tokom 2013. godine prekinula sva tri nedeljna leta između Zagreba i Podgorice zbog malog broja putnika na njima.

Kako je predviđeno uvođenje novih usluga koje je prvobitno planirano za ovo leto odloženo je za zimu 2015/2016, ali se tačan datum još uvek ne zna.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Dejanera Zapravo je procena da u nekoj tacki u buducnosti nece biti potreban fizicki covek u letelici, ali nije rec o kratkom periodu, pre kroz 50 godina i vise, a to razlika kao od 1945 do 2000, od Me 262 do F-22...

27. Nov 2024.Pogledaj

ikim na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ma, meni je interesantno kako da niko ne spomene završnu obradu kod ovog polovnog Grčkog na prvoj slici? :) Što se tiče toga kako su dobro Hrvati prošli, ne bih se ja tako zaletao. Već sada Zare igra, a igraće još više kako godine idu. Što se naše kupovine Rafala tiče, mene mnogo više zanima…

27. Nov 2024.Pogledaj

Niko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Iskreno arapi su glupi koliko su teski. Kupuju od francuza avione od istih onih koji su ih do koliko jucer ubijali gnjavili i koji mrze arape i muslimane u tom dijelu svijeta. Francuzi jos nisu prebolili Maroko Alzir...itd i nije im zao za masakre koje su tamo ucinili. Ako arapi napadnu Izrael ili ih nato…

26. Nov 2024.Pogledaj