BEG airport status
Boing: Do 2035. svetu će godišnje biti potrebno 28.000 novih pilota U narednih 20 godina biće potrebno ukupno 558.000 novih pilota i 609.000 novih tehničara

Boing: Do 2035. svetu će godišnje biti potrebno 28.000 novih pilota

Kompanija Boing (Boeing) iznela je podatak da će u narednih 20 godina u upotrebi širom sveta biti 38.000 aviona više nego sada i da će, shodno tome, na tržištu rada biti daleko veća potreba za pilotima i tehničarima koji održavaju vazduhoplove.

Potreba za pilotima i tehničarima će, prema njihovim procenama, zavisiti od ekonomskog rasta u nerednim godinama, ali u proseku se može predvideti da će do 2035. na godišnjem nivou biti potrebno oko 28.000 novih pilota i 30.000 novih tehničara.

Slične prognoze ova kompanija je predstavila i prošle godine, s tim što se uočava izvesna promena u predviđanjima. Ove godine procenjen broj pilota veći je za 4%, a tehničara za 5%. Navodi se da će u narednih 20 godina biti potrebno ukupno 558.000 novih pilota na komercijalnim letovima i 609.000 novih tehničara.

Najveća potražnja za ovim obrazovnim profilima biće u azijsko-pacifičkom regionu – 226.000 pilota i 238.000 tehničara.

Prema podacima kompanije Boing, Evropa i Severna Amerika će u narednih 20 godina imati potrebu za dodatnih 95.000 pilota, Bliski istok za 60.000, Latinska Amerika za 47.000, Afrika za 18.000, Rusija zajedno sa bivšim SSSR republikama za 17.000 pilota.

Potražnja za tehničarima nešto je veća i to u svim regionima. Njih 101.000 biće neophodni Evropi, 113.000 Severnoj Americi , 66.000 Bliskom istoku, 47.000 Latinskoj Americi i po 22.000 Africi i Rusiji zajedno sa bivšim SSSR republikama.

– Ovakva statistika predstavlja izazov za proizvođače aviona, avio-prevoznike, proizvođače sistema za obuku, njihove distributere, agencije i obrazovne institucije jer će se svi oni u narednim godinama suočiti sa većim brojem pilota i tehničara na trenažama – kaže Šeri Kerberi, direktor odseka za usluge letenja u kompaniji Boing.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Grga na: Ujedinjeni Arapski Emirati pre Srbije naručuju Erbasov A400M

Za potrebe vojske apsolutno nepotrebno. Kakvo crno dopunjavanje u vazduhu. Za LA u Srbiji i postojeći kapaciteti na avionioma su sasavim dovoljni. A ako hoćete za komercijalne svrhe A400 je nedovoljan jer kao što reče neko Nora/Tamnava ne može da stane. Ako hoćemo neku Nacionalnu cargo kompaniju trebalo bi videti sa Kinezima da li su…

16. Mar 2025.Pogledaj
16. Mar 2025.Pogledaj

Rade na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Nije se kupovalo nego trampilo. Sve je "plaćeno" izvozom mašina i poljoprivrednih proizvoda SSSR-u. Jedini pokušaj sličnog obima u zadnje vreme je bilo indonezijsko kupovanje Su35 za palmino ulje koje se nije realizovalo.

16. Mar 2025.Pogledaj

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj