BEG airport status
Direktorat organizuje seminare osveženja znanja i standardizacije za ispitivače

Direktorat organizuje seminare osveženja znanja i standardizacije za ispitivače

BEOGRAD – Direktorat civilnog vazduhoplovstva Republike Srbije poziva trenutne i buduće ispitivače  na seminare  standardizacije i seminar osveženja znanja.

2013-12-24-11.27.17

Direktorat civilnog vazduhoplovstva organizuje ukupno tri seminara namenjena ispitivačima, koji će biti održani od 14. do 17. aprila u prostorijama Direktorata na adresi Bulevar Zorana Đinđića br.144.

Prvi seminar obuhvata standardizaciju/obuku kandidata za ispitivača u skladu sa nacionalnom regulativom (paraglajderi, padobranci i ultra-laki vazduhoplovi). Pravo prisustva na ovoj obuci, koja će biti održana 14. aprila od 9 do 15 časova, imaju kandidati koji podnesu prijavu najkasnije do 20.3. i koji ispunjavaju uslove propisane važećim pravilnicima o paraglajderima, padobrancima i pilotima ultra-lakih vazduhoplova.

Seminar osveženja znanja organizuje se 15. aprila za ispitivače koji imaju sertifikat, a čije važenje ističe u toku ove godine ili je već isteklo, i koji žele da ga obnove u skladu sa odredbama Pravilnika o letačkom osoblju.

Poslednja dva dana seminara rezervisani su za standardizaciju/obuku za kandidate koji su podneli zahtev za sticanje sertifikata ispitivača u skladu sa odredbama Part – FCL Pravilnika o letačkom osoblju (piloti aviona i helikoptera). Piloti jedrilica i slobodnog balona mogu da podnesu zahtev za obuku najkasnije do 20. marta.

Potvrdu o prisustvu na seminaru poslati na mejl adrese tjokanovic@cad.gov.rs, и jon.fernandez@cad.gov.rs. Detaljan raspored i sadržaj biće naknadno objavljeni na internet stranici Direktorata.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Beduin na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@ Vogon it's not just an aircraft that was purchased. it is entire system that was purchased, entire new philosophy. so, yes, I consider this acquisition as justified one. years in front of us will definitely see placement of order for a brand new crafts. it will be easier to digest those ones when you…

02. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

@Djuka, Srbofil zašto bi se bilo koja kako kazete "mala" zemlja EU ili NATO-a odrekla.svog prava da svoje oružane snage organizira i ustroji na nacin kako to sama hoće? To što ste dio saveza ne znači da se određene komponente morate odreći. Po vašem shvaćanju Belgija i Nizozemska ne bi trebale imati nadzvucne komponente, a…

02. Dec 2024.Pogledaj

Padobranac na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Ne bih se složio kako je to šuplja priča. Ostaje fakt kako novi ne bi došli još koju godinu, pa bi time vremenska praznina bila još i veća. Ovako 7 zrakoplova je tu, svaki mjesec stiže po jedan dodatni a obuka se uveliko provodi. Ono što jeste vidljivo ovdje, kako je priča sa izraelskim Baracima…

02. Dec 2024.Pogledaj

Vogon na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

(Google prevoditelj) Kao Mađar, ne vidim problem u tome da hrvatski narod održava let. Ne tako davno Srbi su govorili da žele kupiti dvadesetak aviona, jedan polovni kako bi brzo prešli na zapadni tip i jedan u novoj proizvodnji. Ako Slovačka s 5 milijuna stanovnika može održavati desetak novoproizvedenih, najmodernijih F-16V, to nije opterećujuće ni…

02. Dec 2024.Pogledaj

MedoMed na: Kraj karijere poslednjih MiG-ova 21 u Evropi: Hrvatski vazdušni prostor privremeno će čuvati Italijani i Mađari

Zaslužena mirovina :( Jako dobro je imati Saveznike. Hrvatska ne treba žrtvovati obuku pilota na Rafalaima.

02. Dec 2024.Pogledaj