BEG airport status
Održana redovna sednica Skupštine Aerodroma Nikola Tesla Na redovnoj sednici Skupštine Aerodroma Nikola Tesla jednoglasno su usvojene sve predložene odluke i informacije / Foto: Aerodrom Nikola Tesla

Održana redovna sednica Skupštine Aerodroma Nikola Tesla

Redovna sednica Skupštine Akcionarskog društva Aerodrom Nikola Tesla održana je u utorak 23.juna. Ovom prilikom jednoglasno su usvojene sve predložene odluke i informacije.

Prema saopštenju Aerodroma Nikola Tesla, na redovnom zasedanju Skupštine ovog akcionarskog društva usvojena je Informacija o poslovnoj politici i planu poslovanja za 2015. godinu. Takođe usvojeni su finansijski izveštaji, Izveštaj nezavisnog revizora sa priloženim finansijskim izvestajima i Izveštaj o poslovanju  za 2014. godinu, kao i Izveštaj Nadzornog odbora AD Aerodrom Nikola Tesla za period od 30. juna 2014. do 14. maja 2015. godine.

Iz Aerodroma kažu i da su juče donete i Odluke o izboru revizora finansijskih izveštaja za 2015. godinu, Odluka o raspodeli dobiti za 2014. godinu, Odluka o izmenama i dopunama odluke o visini aerodromskih usluga, a usvojeno je i davanje saglasnosti na Cenovnik BRS ( Baggage Reconciliation Service- usluga sortiranja prtljaga) kao i na Cenovnik PRM (Passenger with reduced mobility -usluga pomoći putnicima sa smanjenom pokretljivošću).

Saša Vlaisavljević, v. d. generalnog direktora Aerodroma Nikola Tesla na sednici Skupštine je predstavio Informaciju o poslovnoj politici i planovima poslovanja u 2015. godini, koja sadrži i pozitivne finansijske rezultate, statističke podatke i pokazatelje o rastu broja putnika, avio-operacija, prometa robe i pošte.

Predsednik Skupštine Društva mr Vladimir Dimitrijević, izjavio je ovom prilikom:

– Nadam se da ćemo i ove godine povećati dobit kompanije i da ćemo dostići “magičnu” brojku od 5 miliona putnika koji će koristiti usluge Aerodroma Nikola Tesla, što će biti i dokaz stvaranja pozitivnog privrednog ambijenta u Srbiji. –

On je podsetio i da je rešen status radnika kroz zasnivanje radnog odnosa na Aerodromu, a koji su više od decenije radili preko omladinskih zadruga.

 

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

mt

А не поменусте колико сте партијских кадрова запослили…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

goran na: Emiratski Kalidus nastavlja sa razvojem svog COIN aviona B-250

Klade se na vodjene bombe dometa do 20 km. Nije baš tako prosto.

15. Mar 2025.Pogledaj

goran na: [EKSKLUZIVNO] Goran Memon za Tango Six: EDePro razvija dva tipa letelice, cilj je da „mock-up“ dvomotorne bude izložen na sajmu u Dubaiju

Uz to metal je ekološki materijal koji može da se reciklira u beskraj. Kompoziti ne. A imunost konstrukcije na grešku i da je održavaju takoreći čekićem jeste važna prednost. Imaće ta letelica veći uspeh od Afrike.

14. Mar 2025.Pogledaj

Miloš77 na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

Mislim da su se vremena promenila i da nam je vec dosta puta trebao takav avion u zadnje vreme, a da bi u bliskoj buducnosti postati jos korisniji. Koliko smo miliona samo platili dostavu opeme za vojsku od Talesovih radara sa zapadado Pancira, Mi-17, FQ-17, FK3, Ka-32, i to je samo uvoz. A gde je…

14. Mar 2025.Pogledaj

Srbofil na: Antonov 26 nastavlja da leti u srpskom RV i PVO: Zamena motora u poslednjim godinama službe

@Miloš77 Zavisi šta smatramo brzim, ali avioni AS se mogu prepraviti u Srbiji bez ikakvih problema. Bilo je privatnih kompanija sa IL-76 u Srbiji i zatvorene su. jednostavno, previše novca košta za tako minijaturno tržište kakvo je naše. Mi nemamo ekspedicione snage po svetu. Dva C295 dovedu ceo kontigent mirovnjaka iz sve jedne misije VS…

14. Mar 2025.Pogledaj