BEG airport status
Pipistrel avioni korišćeni za spašavanje pasa u SAD

Pipistrel avioni korišćeni za spašavanje pasa u SAD

BEOGRAD – Greg Lorens iz Sarasote na Floridi modifikovao je Pipistrel avione i iskoristio ih za spašavanje pasa koji su bili osuđeni na smrt.

S-DSC02278

Prema saopštenju Pipistrela, u nekim delovima Sjedinjenih Američkih Država, ubije se na hiljade napuštenih pasa koje niko ne usvoji. Ipak, postoje ljudi koji ne prihvataju ovakvu praksu i spašavaju pse tako što ih odvode na usvajanje u delove SAD, u kojima se psi u skloništima ne ubijaju. Stotine ljudi odvoze pse velikim automobilima ili avionima.

Sajt „Piloti i šape“ osnovan je 2008.godine sa ciljem da obezbedi povezivanje privatnih pilota koji su voljni da obezbede besplatan prevoz psima i organizacija i pojedinaca koji spašavaju i udomljavaju pse, praktično osuđene na smrt. Danas, ova organizacija broji više od 5000 pilota volontera.

Pilot Greg Lorens je jedan od njih. On nema sopstveni avion, a u spašavanju jednog psa u kom je učestvovao, moralo je biti iskorišćeno čak tri različita aviona koji troše više od 40 litara goriva na sat. Ipak, on je smatrao da trošenje tolikog novca ne bi bilo potrebno da su imali mogućnost da voze Pipistrel.

Jedan od Lorensovih klijenata, Džon Stjuart, istražio je svaki mogući avion koji može biti iskorišćen u cilju spašavanja pasa. On je zaključio da su Pipistrelovi Virus, Virus SW i Sinus najbolje moguće rešenje za ovu namenu zbog njihovog doleta i iz ekonomskih razloga. Stjuart je posebno izdvojio Virus SW sa Rotax 912 iS Sport motorom, koji mu daje značajan dolet. Na ovaj način, psi nisu primorani da danima budu u avionima u malim kutijama, već budu preveženi na odredište u roku od nekoliko sati.

crates1

Dok drugi avioni mogu da prevoze velike pse, Pipstrel je odličan izbor zbog specijalnih kutija koje mogu biti postavljene za štence i male pse, a postoji mogućnost prevoženja i velikih pasa zahvaljujući uklanjanju sedišta. Prednost Pipstrela je i u njegovim performansama dok je letenje na manjim visinama pogodnije jer onda psi imaju manje neprijatnosti za uši usled manjih razlika u vazdušnom pritisku.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Ogromna je razlika izmedju americkog naroda i politicara, finansijske oligarhije i vladara iz senke…

Odgovori
Mi

Ali koji CAR svoj proizvod, za koji je trebalo rada i truda da se razvije, i rada i truda da se proda, nazove VIRUS????

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

@Prolaznik Ne znamo tačno šta se desilo naravno. Ako uzmemo timeline koji su objavili pakistanci, ispadne da je Rafal pogodio svoj cilj u Pakistanu i nakon toga je oboren pri povratku. Moje mišljenje je da je nemoguće postići zanemarljive ili nikakve gubitke kada je protivničko RViPVO opremljeno i obučeno kao pakistansko.

15. May 2025.Pogledaj

Ja na: [POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

Odose svi u Wiz, cak su sprmni i da plate prethodnoj firmi, jer ce razliku nadomestiti u manje od godinu dana, da ne pominjem napredovanje.

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Rafale je izvesno gadjan u trenutku lansiranja da li krstarecih raketa ili cak sa one strane granice prilikom izbacivanja AASM Hammer bombi. Toj je klasicna operacija koja bi, ako se ide na VZ sa 4. generacijom, zahtevalia temeljnu SEAD/DEAD akciju + postizanje prevlasti u VAP-u, ukoliko se zahtevaju zanemarljivi ili nikakvi gubitci - sto bi…

15. May 2025.Pogledaj

Prolaznik na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

F-35 jeste takav kakav je, dakle debeo i sta ti ja znam, ruzan, da bi se izbegli eksterni rezervoari za gorivo i razne bombe, rakete, kontejneri itd koji vise na sve strane i degradijraju aerodinamicke karakteristike i nevidljivost. Suhoj 27 familija ima problem sto je velicine manjeg putnickog aviona a lopatice ususnika turbina (x2) full…

15. May 2025.Pogledaj