BEG airport status
Đaci Vazduhoplovne akademije na praksi u Sky Partneru

Đaci Vazduhoplovne akademije na praksi u Sky Partneru

BEOGRAD – Đaci Vazduhoplovne akademije iz Beograda imali su priliku da se upoznaju sa radom na CLC (Centralized Load Control) sistemu u okviru prakse orgnizovane u beogradskoj kompaniji Sky Partner.

 
 

Clc Office poseta djaka VA u BG
Đaci Vazduhoplovne akademija sa direktorom Sky Partnera Vladimirom Trifunovićem

Đaci četvrte godine na smeru tehničar vazdušnog saobraćaja svoja dosadašnja znanja iz predmeta masa i centraža vazduhoplova primenili su u praksi:

– Poseta je organizovana u sklopu praktične nastave kako bi đaci na licu mesta mogli da vide računarske sisteme za balansiranje vazduhoplova i da iz prve ruke sami probaju rad u njima.

Važna je sprega teorijskog znanja stečenog na Vazduhoplovnoj akademiji i praktičnog koje su mogli da vide kod nas uzimajući u obzir činjenicu da se naša kompanija bavi pružanjem ovog tipa usluga kompanijama iz inostranstva – kaže direktor Sky Partnera Vladimir Trifunović.

Koristeći svoj CLC centar, ova kompanija opslužuje Vueling, XL Airways, CityJet i DreamJet aviokompanije uz pomoć iPort DCS (Departure Control Sistema). Osim ovih usluga, Sky Partner se bavi i ground handlingom.

Kao deo najveće francuske investicije u srpsko civilno vazduhoplovstvo do sada, ova firma je počela sa radom 2012. godine, a ground handling dozvolu od Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva dobila je početkom 2013. Cilj kompanije u ovom segmentu je dopunjavanje opcija ovih usluga na Aerodromu Nikola Tesla pre svega za aviokompanije koje su postojeći klijenti SAMSIC i Group Europe Handling konzorcijuma:

– Želja nam je da kao treći veći ground service provider na beogradskom aerodromu iskoristimo šansu i da preko svog matičnog konzorcijuma servisiramo njihove postojeće klijente, razvijamo CLC biznis iz Beograda na globalnom nivou i unapredimo svoju ekspertizu koristeći veliko operativno iskustvo koje SAMSIC i Group Europe Handling poseduju – istakao je Trifunović.

Sky Partner je u avgustu prošle godine investirao i u opremu za opsluživanje uskotrupnih putničkih letelica.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Nursing Nismo. Razmena sa SAD nam je vrlo mala. Da je to što kažete tačno bila bi daleko veća. Mi za to uopšte nismo pogodni. Čak su i EU zemlje u boljem položaju od nas po tom pitanju. Svi pljuju po nama zbog saradnje sa Kinom ali njihova je astronomski veća. Mi sarađujemo malo više…

09. Apr 2025.Pogledaj

Dionizije na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ponavljate Trampovu propagandu, EU ne naplacuje nikakve carine na 70% proizvoda koje uvozi iz USA, na automobile se placa 10%, PDV se obracunava na sve robe, i na auto iz Nemacke i na vozilo iz USA, pa tu ne vidim da postoji razlika koja US proizvodjace stavlja u losiju poziciju. Koje su to vece carine…

08. Apr 2025.Pogledaj

KK na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

Ide se van po robu/proizvode ukoliko su jeftiniji, da bi dobili jeftiniji/konkurentniji proizvod. Ukoliko se ta roba/proizvod optereti carinama, proizvodjac ce biti primoran da isti kupuje unutar granica SAD-a, ili, ukoliko je vanjskom proizvodjacu stalo do biznisa i kolicina ima smisla, isti ce otvoriti fabriku u SAD-u, i prodati isto musteriji za 0% tarife. Dakle…

08. Apr 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

@Petrovic Dusan Carine bi u teoriji trebalo da zaštite domaću proizvodnju, te i jeste poenta da uvozni proizvod poskupi. Da bi domaći bio cenovno privlačniji. Mada, više mislim da je to samo glupi pregovarački čip da bi se izboksovali ustupci od inostranih država. A to što je Amerika kao napredovala u poslednjih koliko godina.... Sve…

08. Apr 2025.Pogledaj