BEG airport status
Etihad Ervejz najavljuje nova imenovanja u okviru globalnog tima prodaje

Etihad Ervejz najavljuje nova imenovanja u okviru globalnog tima prodaje

BEOGRAD – Dva nova viša rukovodioca u komercijalnom sektoru Etihad Ervejza, Amer Kan i Roni de Lang, trebalo bi da podrže planove rasta i ekspanzije te kompanije. Njihov zadatak biće da strategiju prodaje podignu na viši nivo.

 
 
A380_Etihad_Airways_delivery_event - Copy

– Kako ulazimo u uzbudljivu fazu rasta sa našim novim avionima Erbas A380 i Boing 787, proizvodima u Prvoj i Biznis klasi, nova imenovanja će biti od vitalnog značaja za nastavak ogromnog uspeha koji smo postigli tokom 2014. godine. – izjavio je Džejms Muler, viši potpredsednik globalne prodaje Etihad Ervejza.
 

Amer Kan

 
Amer Kan je imenovan za regionalnog generalnog menadžera za Bliski istok i Severnu Afriku i biće odgovoran za upravljanje komercijalnim poslovanjem Etihad Ervejza u 16 država iz sedišta u Abu Dabiju. – kažu u ovoj kompaniji.

Amer Khan - Etihad Airways' Regional General Manager for Middle East and North Africa
Amer Kan, regionalni generalni menadžer za Bliski istok i Severnu Afriku u Etihad Ervejzu

Sa preko 14 godina iskustva u sektoru turizma, Kan se pridružio Etihad Ervejzu 2009. godine kao menadžer za Pakistan, nakon čega je imenovan za generalnog menadžera za područje Pakistana, Bangladeša, Nepala i Šri Lanke.

Amer Kan je započeo karijeru u avio-kompaniji Saut Afrikan Ervejz u Velikoj Britaniji, odakle je prešao u Amerikan Erlajnz, gde je radio na poziciji regionalnog menadžera za Bliski istok i Pakistan, sa sedištem u Velikoj Britaniji i u UAE.
 

Roni de Lang.

 
– Lang je radio na brojnim pozicijama u komercijalnom sektoru tokom svoje četiri godine rada za Etihad Ervejz. Sada je postao potpredsednik za upravljanje globalnim korporativnim klijentima. Na svojoj novoj poziciji, koju će obavljati iz Abu Dabija, De Lang će upravljati multinacionalnim klijentima ove avio-kompanije širom sveta. –  objašnjavaju u Etihad Ervejzu.
 

Ronny De Lange - Etihad Airways’ Vice President Global Corporate Account Management
Roni de Lang, potpredsednik za upravljanje globalnim korporativnim klijentima Etihad Ervejza

On je prethodno radio na nekoliko pozicija u Etihad Ervejzu, kao regionalni generalni menadžer za oflajn prodaju, viši menadžer za komercijalno planiranje i menadžer za prodaju u okviru alijansi. Pre nego što se pridružio ovoj kompaniji, radio je na nekoliko upravljačkih pozicija u Lufthanzi AG i kao menadžer za korporativnu prodaju u Global Star Alijansi.

Za rad dva nova viša rukovodioca biće odgovoran Danijel Barandžer, potpredsednik za globalnu prodaju Etihad Ervejza.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ma

"Lang je radio na brojnim pozicijama u komercijalnom sektoru tokom svoje četiri godine ", pa šta je mogao da uradi na tim pozicijama ,kada ih je menjao kao ciganin konje. Etihad je smešan sa ovakvim izjavama……Ali mnogo je takvih njihovih bisera.

Odgovori
Vl

Marko, u dobro uhodanom sistemu, mnogo može da se postigne već za godinu dana. U lošem sistemu, ni za deset godina nisi se maknuo sa početne tačke.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj