BEG airport status
Počinju obuke za PPL i ATPL u Prince Aviationu Piper PA44-180 Seminole za naprednu fazu obuke

Počinju obuke za PPL i ATPL u Prince Aviationu

Školski centar kompanije Prince Aviation počinje sa obukama za sportske i saobraćajne pilote.  Kurs za PPL počinje 6. jula, dok će obuka za ATPL  početi 14. septembra.

Teorijski deo nastave biće održan u prostorijama ovog školskog centra, dok će se letačka obuka budućih pilota sprovoditi na aerodromu Ečka za sportske, odnosno na aerodromu Beograd za saobraćajne pilote.

Kandidati na početnoj obuci leteće na avionu Cessna 172N. Napredne faze obuke sprovodiće se na letelicama Cessna 172R i Piper PA44-180 Seminole opremljenim Garminom 1000.

U slučaju lošeg vremena, kandidatima će na raspolaganju biti i FNPTII/MCC simulator S923 švajcarskog proizvođača Elite koji simulira dva tipa vazduhoplova – Piper Seneca i Beechcraft King Air .

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Uporno pisete bedastoce, ne postoji AESA antena u smislu kako vas par ovde tvrdoglavo insistira. Jel razumete kako je konstruisan AESA radar? Na AESA radaru svaki individualni TR modul poseduje prijemnik i predajnik, izvor napajanja i parce metala koje u x bandu predstavlja antenu ekskluzivno za taj modul. Snaga recimo oko 70W. Rafale AESA poseduje…

22. May 2024.Pogledaj

Sivi na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Pa sam Thales potvrdio napismeno da je Hrvatska korisnik AESA radarskih sistema na svojim Rafalima a ovdje se jos toljage vade oko toga... Ljudi cemu tolika paranoja oko 12 masina?

22. May 2024.Pogledaj

Слободан321 na: Nabavka borbenih aviona za Srbiju: Nemamo izbora da Rafale platimo skuplje i od Katara?

Пе Ду Ајд да се мало вратимо у реалност. Шта ће ти Ферари од 2,5 милиона € кад немаш пара да га региструјеш и да му напуниш резервоар,а ни гаражу да га паркираш. Што се Украјине тиче мислим да је свима јасно да су дронови и БПЛ апсолутно прве "звезде" овог рата. Од најубојитијег Лансета…

22. May 2024.Pogledaj

Djuka na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

>> Jeidni prodor rujama je omogucilo zrakoplovstvo, razbijajuci ukrajinsku obranu planirajućim bombama Ukrajinci su popustili prosto zbog nedostatka svega, i PVO raketa i artiljerijskih granata i nesprovodjenja mobilizacije, a ne zbog nekakvih krmaca sa sklepanim krilima koje pogadjaju verovatno ono CEP 100 metara. Front u Ukrajini nije takav da vojnici sede jedan do drugog u…

22. May 2024.Pogledaj

Yoda na: Ivica Ivandić za “Jutarnji List“: Hrvatski Rafali verovatno nemaju AESA radar, pokazaće se u pravom svetlu samo ako budu dovoljno finansirani

Malo previše besmislena polemika oko toga da li Rafali imaju aesa ili pesa radare - državi kojoj takva avijacija nema ni potrebe u dubini NATO saveza, ali su odlučili da im treba, pa ako im trenutno fali - dobiće ono što su spremni da plate i to čitav paket opreme osim one za nuklearna dejstva.…

22. May 2024.Pogledaj