BEG airport status
CNN dobija dozvolu za upotrebu svog drona Newscopteri odlaze u istoriju?

CNN dobija dozvolu za upotrebu svog drona

Iako je u januaru CNN počeo probno da koristi dronove za potrebe svog izveštavanja, izgleda da bi uskoro mogao da dobije i dozvolu od FAA za njihovu stalnu upotrebu, manje-više gde god poželi. Ovo je najavljeno na AUVSI’s kongresu (Unmanned Systems 2015.) koji je nedavno održan u Atlanti.

Za razliku od ostalih dronova, u pitanju je bespilotna letelica koja je pomoću kabla povezana sa punjačem na zemlji.  Na taj način je moguće prenositi podatke, ali i snabdevati dron energijom potrebnom za letenje.

Ukoliko punjač na zemlji ostane bez energije, dron može da leti još 20 minuta, jer na samoj letelici postoji mogućnost čuvanja energije. Kada i ova opcija ne funkcioniše, na dronu postoji baterija koja mu obezbeđuje da leti još 90 sekundi, što je dovoljno da se bezbedno spusti na zemlju.

Takođe, ukoliko jedan od motora otkaže, letelica ostaje stabilna u vazduhu i može bezbedno da sleti.

Ovaj model ima GPS sistem i navigaciju, koristi IR dnevnu i noćnu kameru i može da leti 8 sati.

 

 

Ukoliko CNN dobije dozvolu za ovakvu upotrebu dronova, to bi otvorilo mogućnosti ne samo za medije, već i za druge kompanije koje imaju potrebu za bespilotnim letelicama, navodi se na sajtu CNN Money. Jedna od pomenutih je i kompanija za izgradnju pruga, Burlington railroad.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miki na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

Dakle, za početak, nema autnomnog letenja. Ok! Smislili su pojam vertiporta. Dalje, sad bas nije jasno, ni jedna takva letelica do danas nema FAA ili EASA sertifikat. Ako ih i ne bude do 2027, da li DCV može izdati neki sertifikat, pa da ipak lete, samo kod nas? (...ali u tako nešto ja ne bih…

07. Feb 2025.Pogledaj

Milan na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Nama trebaju veci a ne komarci,od helikoptera..Mi28,je za nas. ok ne moze sad ali takav,heliš,on je toliko bolji od MI24-35,jel 1986SSSR,je napustio projekat MI24I Presli na MI28,I uradili dobar helih..naravno uz KA52,2najjj. u Ruskoj vojsci. Hrvati su 1992jos imali 10 MI 24,dobili od jbg,od brace,Rusa. ali takva vremena bila!!

07. Feb 2025.Pogledaj

M na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Ne baš. Pošto nisu koristili ovu opremu obuka i preobuka osoblja bi ih koštala više nego što oprema vredi, posebno za pilote i aviona i helihoptera. Jedino Srbiji postoji teorijska šansa da može da znači, zavisno od stanja opreme

07. Feb 2025.Pogledaj

Thomas na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

@Ilija Da bog da da se nakupite toliko oruzja da za kruha nemate. Bar ce vecina vojnika NATO Saveza moci zapisat odstrijelj. Da ne bude fora goloruki starci itd. kekw Vojsku treba unificirat. Svu tu starudiju treba odrzavat. Sto starije to gore. Svu tu tehnika preostala iz JNA je samo staro zeljezo. Bolje prodat nego…

07. Feb 2025.Pogledaj