BEG airport status
Er Srbija zapošljava više od 100 članova kabinskog osoblja Dani zapošljavanja: Novi Sad 28. novembra i Beograd 6. decembra / Foto: Air Serbia

Er Srbija zapošljava više od 100 članova kabinskog osoblja

Nacionalni avio-prevoznik Er Srbija (Air Serbia) biće domaćin dva dana zapošljavanja u okviru konkursa „Novi osmesi Er Srbije“, rečeno je u ovoj kompniji.

Dani zapošljavanja biće održani u Novom Sadu 28. novembra i u Beogradu 6. decembra, kada će kandidati moći da predaju svoje radne biografije, da se sastanu sa zaposleima u sektoru za ljudske resurse Er Srbije i da postave pitanja u vezi sa ovom profesijom.

Kao preduslovi za prijavu navode se minimum srednji nivo stručne spreme i poznavanje engleskog jezika (u prednosti su osobe koje poznaju i neki drugi strani jezik). Osim toga, kandidat treba da je državljanin Srbije, a potrebno je da ima i vežaći srpski pasoš.

Osoba treba da je komunikativna, pozitivna, vešta u pružanju usluge. Ceniće se i njena fleksibilnost i motivacija, kao i sposobnost da poštuje zadati raspored.

Kandidati sa sobom treba da ponesu biorgafiju, fotografiju na kojoj se vide u celosti i odštampani e-mail na kome je potvrda da su se prethodno prijavili (formular za aplikacu možete pronaći ovde).

– U skladu sa rastom mreže linija Er Srbije i letovima za Njujork koje smo nedavno najavili, pravo je vreme da Er Srbija poželi dobrodošlicu novim saradnicima u kabinskoj posadi.

Ove pozicije omogućavaju našim saradnicima muškog i ženskog pola da vide svet, da pohađaju najsavremenije programe obuke u Abu Dabiju i da ostvare fantastičnu karijeru u avijaciji, a da istovremeno ostanu u blizini svoje domovine.

Cilj nam je da zaposlimo više od 100 novih članova kabinske posade, čime ćemo znatno doprineti kretanjima na tržištu rada u Srbiji, i očekujemo veoma veliki odziv tokom dana zapošljavanja.

Članovi kabinske posade Er Srbije prolaze kroz program obuke u oblastima bezbednosti i usluge na avionima A319 i A320 u Akademiji za obuku u Abu Dabiju, prestonici Ujedinjenih Arapskih Emirata, gde su im obezbeđeni transport, uniforme i medicinsko osiguranje – izjavio je Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Do

Da li su nabavili jos 10 aviona ili osoblje odlazi u druge avio prevoznike za bolje pare?

Odgovori
Si

Velika fluktuacija kadrova u kratkom vremenskom periodu je znak da nešto nije uredu sa uslovima rada.Pošto se radi o kompaniji čije je poslovanje ne poznato za građanje Srbije ,ostaje da se donose zaključci na osnovu informacija koje “ cure“ od strane zaposlenih , a one su dosta loše.

Odgovori
Do

Mamo, tato FLUKTUACIJA! :) Upravo takvo saznanje imam i ja, od drugara- do nedavno radio kao stjuart…

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Minmatar na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

@Milenko U kratkotrajnom sukobu između Indije i Pakistana, jedino što se moglo videti je da su Pakistanci ovladali načinom upotrebe borbenih sredstava, taktikom i operativnom sposobnošću. Nije se videlo da je kineska tehnika pobedila zapadnu, rat nije video igrica u kojoj bolji statovi pobeđuju lošije. Ono što je pobedilo je znanje, uvežbanost,lukavstvo i pamet. Ako…

22. May 2025.Pogledaj

Dejan na: „Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

Prince Aviation - svi članci na T6 o njima ukazuju da su oni obrazac kako treba da se radi u ovom poslu. Sve čestitke za uvedene inovacije.

22. May 2025.Pogledaj

Markus1463 na: [ANALIZA] Indijsko-pakistanski sukob: Upotreba vojnih vazduhoplovnih snaga, tvrdnje i dokazi

Čestitke pre svega uvek maestralnom gdinu Bankoviću za izuzetnu analizu! Jedini pravi gubtnik iz ovog, na svu sreću kratkotrajnog sukoba, je Francuska. Pokalo se da im Rafale mogu obarati drugorazredni kineski avioni J 10 (kad kažem drugorazredni mislim u odnosu na ono najbolje što Kinezi imaju) sa kineskim raketama PL 15. Pl 15 se po…

22. May 2025.Pogledaj

Jordan na: [ANALIZA] Super Galebovi G-4 su na izdisaju, čime ih zameniti?

Hvala na edukativnom tekstu, Živojine! Ako od modernizacije G-4 nema ništa, onda verovatno ne treba izmišljati toplu vodu, nego gledati šta rade druge države. Pri tome bi obratio pažnju na države koje su geografski blizu, a nisu neprijateljski nastrojene prema Srbiji. T6 se, kao što ste rekli, koristi u Grčkoj i Izraelu. Nakon toga se…

22. May 2025.Pogledaj