BEG airport status
Crna Gora negirala mogućnost preseljenja sedišta Montenegro Erlajnsa u Beograd

Crna Gora negirala mogućnost preseljenja sedišta Montenegro Erlajnsa u Beograd

BEOGRAD – Vlada Crne Gore i Montenegro Erlajns demantovali su vest da će sedište ovog avioprevoznika biti preseljeno u Beograd, nakon preuzimanja od strane Etihada

 
 
Montenegro_Airlines_Fokker_100;_4O-AOT@ZRH;02.01.2013_686bg_(8359879758)
 
 
U zajedničkom saopštenju, Biro za odnose s javnošću Vlade Crne Gore i Sektor medija centar i marketing Montenegro erlajnsa objavili su da ne samo što je cela vest podgoričkih „Dnevnih novina“ neistinita, već da čak ni fotografija uz tekst nije tačna. Naime, na pomenutoj fotografiji vidi se kako poleće Foker 100 registaracije 40-AOT, koji je zapravo prizemljen. U ovom saopštenju dodato je i da je ova vest „kafanska priča“.

Crnogorski mediji objavili su juče da su se predstavnici Etihada sastali sa čelnicima crnogorske vlade sa kojima su razgovarali o mogućoj kupovini Montenegro Erlajnsa. Navodno, tom prilikom je usmeno predstavljen plan Etihada, kojim bi sedište Montenegro Erlajnsa bio preseljen u Beograd, a broj zaposlenih bi bio smanjen sa 450 na 120.

Prema pisanju „Dnevnih novina“, predstavnici „Etihada“ su naglasili i da postoji mogućnost da se jedan avion „embraer“ iz Podgorice prebaci u Italiju, dok bi drugi bio vraćen po isteku ugovora o iznajmljivanju.
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Vl

Vest je relativno tačna.
Pregovori su u toku. Jedna od opcija jeste povezivanje MA sa srpskim tržištem, a da li je opcija preregistracija u Srbiju još je rano o tome špekulisati.
Bez uspešnih pregovora sa Etihadom bojim se da nema budućnosti za MA. Do grla su u dugovima i problemima.

Odgovori
Lj

Interesantno,fotografija koja je simbolična ,kao u većini sličnih članaka,zaslužuje da bude pomenuta u zvaničnom saopštenju?! Veliki broj "dogovora i ugovora" započinje i završava se u kafani,ništa novo.Da li je podatak o broju zaposlenih tačan?Alo,Požega,450?!!!Nije ni čudo…Etihadu i MA želim puno uspeha,neka im je svima Bog upomoć!

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlada na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Pravi covek za ovu poziciju,strucan,iskusan,odmeren i pre svega odlican profesionalac...

17. Jan 2025.Pogledaj

Marko na: [EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

Svaka cast . Konacno ozbiljan i dokazan expert na celu ovako vazne ustanove . Moram da kazem da sam kao neko ko je 20 god proveo u avijaciji odusevljen.

17. Jan 2025.Pogledaj

Perko na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

Srednje transportne helikoptere pravi svega par zemalja na svetu. Da je to tako lako pravile bi ga i mnogo jače i bogatije zemlje od nas. Prosto, inženjerski kadar je vrlo ograničen a razvoj nenormalno košta.

17. Jan 2025.Pogledaj