BEG airport status
Etihad ervejz: Rekordni broj putnika za vreme Bajrama 12 % više putnika u odnosu na isti period prošle godine

Etihad ervejz: Rekordni broj putnika za vreme Bajrama

Kako saopštavaju iz kompaniji Etihad ervejz (Etihad Airways), broj putnika koji je leteo širom globalne mreže linija ove avio-kompanije tokom Ramazanskog Bajrama iznosio je rekordnih 291.518. Ovaj broj za 12% je veći u odnosu na 260.641 putnika prevezenog u istom periodu prošle godine.

Faktor iskorišćenosti kapaciteta za prevoz putnika iz Abu Dabija je u ovom periodu uvećan sa 82,1 procenata u 2014. godini na 82,3 procenata u 2015. godini, dok je faktor popunjenosti širom mreže linija iznosio 78,3 procenata. Avio-kompanija je tokom Bajrama ove godine iz svog čvorišta obavila 83 leta više nego u istom periodu u 2014. godini.

U periodu pred letnju sezonu, Etihad ervejz i njegovi partneri na aerodromu u Abu Dabiju su pripremili i sproveli niz  mera kako bi se suočili sa povećanjem prometa.

U ove mere spadaju: promene u redu letenja kako bi se unapredile konekcije, organizovanje besplatnog autobuskog prevoza, mogućnost ukrcavanja dodatnog prtljaga i dodatni poeni kroz program lojalnosti Etihad Guest ukoliko se prijava na let obavi što ranije ili u vreme manjih gužvi, kao i angažovanje dodatnih 100 zaposlenih u zemaljskom osoblju.

Među specijalnim merama je i prijavljivanje na let u periodima manjeg prometa na aerodromu u Abu Dabiju. Ona je svakodnevno važila u periodu od 1 do 6 časova i od 13 do 18 časova, a ovu uslugu je iskoristilo više od 3.100 gostiju

– Veoma smo zadovoljni što smo još jednom postigli rekord u broju prevezenih putnika i prtljaga širom mreže linija Etihad ervejza tokom Ramazanskog Bajrama, jednog od najprometnijih i najizazovnijih perioda tokom godine. Upravljanje tako značajnim prometom u tako kratkom vremenskom periodu je rezultat pažljivog planiranja i danonoćnog rada više stotina zaposlenih Etihad ervejza u Abu Dabiju i širom sveta – kaže kapetan Ričard Hil, direktor operacija Etihad ervejza.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Živojin Banković na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Branko Србија 6 Хрватска 7 Словенија 1 Црна Гора три од којих се два нуде на продају

08. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Srbiji ostalo da se isporuči još 5 lakih višenamenskih helikoptera H145M

Logicno jeste ali je isto tako logicno da se to uradi kada na red dodje neki od vecih remonta. Tehnika napreduje, proizvodjac za dve godine moze da izadje sa D3, pa onda opet sa D4 za nekoliko godina, a mi onda samo da nadogradjujemoo sa jednog na drugi standard svako malo. Pa kad bi onda…

08. Feb 2025.Pogledaj

Branko na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Od 17 nasledjenih aviona trenutno je u Srbiji 6 aviona, 7 u Hrvatskoj ovoj firmi, 1 je poklonjen Sloveniji za Muyej a 4 preostala su ovi koji se prodaju... I to je sve kada se sabere

07. Feb 2025.Pogledaj

Nenad na: Vijesti: Crna Gora prodaje preostale Super Galebove i Gazele

Možda neki bofors L70 ako imaju i prodaju. Mada sam ja mišljenja da ih mi sami imamo dovoljno. A sve ovo ostalo otpad.

07. Feb 2025.Pogledaj

Dejanera na: Komercijalne operacije „letećim taksijem“ u Srbiji sada i regulatorno definisane: Direktorat civilnog vazduhoplovstva objavio pravila za eVTOL letelice

A ko je lud da izda takav sertifikat i takvu dozvolu a da pre toga tu istu dozvolu ne izdajuFAA, EASA ili bar pojedinacno neka agencija iz zemlje proizvodjaca? I manite se pritisaka! Moze da te pritiska ko god hoce ako treba da potpises nesto to znaci da ces morati i da odgovaras za to…

07. Feb 2025.Pogledaj