BEG airport status
Viz er potpisao sporazum sa kineskim lizorom za nabavku 11 A321 ceo Viz er potpisao najveći sporazum o lizingu do sada / Foto: Wizz Air

Viz er potpisao sporazum sa kineskim lizorom za nabavku 11 A321 ceo

Low-cost prevoznik Viz er (Wizz Air) potpisao je sporazum o lizingu sa kineskom kompanijom „CCB Financial Leasing“ za nabavku 11 A321 ceo, što predstavlja Vizov najveći sporazum o lizingu do sada. Planirano je da avioni budu isporučeni tokom 2016. i 2017. godine, rečeno je u ovoj kompaniji.

– Uzbuđeni smo što počinjemo saradnju sa „CCB Financial Leasing“ i što našu saradnju započinjemo baš najvećom porudžbinom u istoriji Viz era.

Sporazumom nastavljamo inače još širu saradnju sa kineskom finansijskom zajednicom – izjavio je Jožef Varadi, generalni direktor Viz era.

Nabavka je usklađena sa poslovnim modelom ovog avio-prevoznika prema kome kompanija samostalno pregovara i sklapa sporazume za nove avione direktno sa Erbasom (Airbusom), a potom za taj posao pronalazi finansijera kroz lizing program.

Porudžbina A321 ceo

Viz eru će do 2018. godine biti isporučeno ukupno 26 A321 ceo. Kompanija je za sada ugovorila finansiranje 17 letelica.

Šest A321 ceo biće nabavljeno u saradnji sa lizing kompanijom Kineske investicione banke „CDB Leasing“ , dok će se 11 aviona obezbediti na osnovu upravo potpisanog sporazuma sa „CCB Financial Leasing“ takođe iz Kine.

Prvi Vizov A321 ceo već je ušao u upotrebu. Avion je stigao 20. novembra, a tim povodom Viz er je organizovao specijalni let i proslavu.

Iz kompanije najavljuju da će u decembru stići još jedan A321 ceo, dok se tokom 2016. godine očekuje isporuka 9 ovakvih aviona koji će se koristiti za letove iz prometnih Vizovih baza poput Budimpešte, Bukurešta i Varšave.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Koko na: [FOTO REPORTAŽA] Četvrti AirVG u Zagrebu: Premijera eskadrile domaćih Rafala, inostrani gosti za atraktivniji letački program

Sve bolji i bolji event... Za razliku od onog od prošle godine, ovo je već imalo nekog smisla. Da je još Eurofighter bio i u zraku, osim na stajanci i to u periodu između 14 i 16 h, stvar bi već bila puno ozbiljnija. I velika zamjerka na neobjavljivanju timelinea sa barem približnim vremenima polijetanja,…

16. May 2025.Pogledaj

OpFor777 na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Indijci su mozda jos vise razočarali no Rusi u ovom dobu modernog ratovanja. Pakistanci su bili hladne glave svo vrijeme i ladno, pametno i strpljivo čekali da Indijci upadnu u odavno spremnu zasjedu. Ko je kriv Indijcima no oni sami? Kupuju od skoro svakoga osim Kineza. Kupuju najnovije iz Izraela, Rusi su vrlo flexibilni sta…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Miloš77 Ovde ste dobro rekli, i da su obe strane imale isti tip letelice, neki pilot bi bio bolji, neko bi imao vise srece. Rusenje jednog indijskog Su-30 ne znaci da je Su-30 los avion; nije "sistemski" srusen svaki indijski Su-30, sto bi dokazalo da taj avion ne valja.

16. May 2025.Pogledaj

Nebojsa na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

Poredjenje MKI i SM je van vremenskog konteksta s obzirom kada su ugovoreni i nabavljeni MKI Pa Rusi su tada prodajom MKI bili u situaciji da inostranom korisniku prodaju znacajne kolicine jednog tipa aviona kog jedva da su i imali u svom RV Tada su Indijci imali potentan avion a Rusi jos uvek leteli na…

16. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Ratno vazduhoplovstvo, protivvazduhoplovna i protivraketna odbrana Indije

@Milos77 @Vladimir Kvalitet aviona Dassault dokazan je tokom 100 godina uspesne proizvodnje i upotrebe njihovoj letelica: pouzdanost, dugovecnost i efikasnost. Francuska je u vojnoj avijaciji od pre 1914-danas. Reputacija Dasaault je mnogo bolja od Suhoja i Kineza. A koji je poznati uspeh Suhoj aviona ikada?A Kineza?Nema ih. To ne znaci da avioni Dasaault ne mogu…

16. May 2025.Pogledaj